Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

Tror (ved) du bestemt ikke gør noget galt

der ligger også et tigerspring omkring 5 uger, kan jeg huske - måske kan du læse lidt om det på nettet og evt drage paraleller. Men tror bare an skal ta én dag af gangen når de er så spæde

Det er nok bare fordi at det er så svært og nyt endnu, at jeg bliver nervøs for at det er mig der gør noget galt
Det er jo så forskelligt fra da Lærke var lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Det er nok bare fordi at det er så svært og nyt endnu, at jeg bliver nervøs for at det er mig der gør noget galt
Det er jo så forskelligt fra da Lærke var lille.

Kunne godt forestille mig det var noget helt andet med nr 2.. så sammenligning kan være svær.

Anmeld

7. august 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Ja det var måske værd at prøve.
Det er bare svært at blive ved og får jo absolut intet lavet med en baby der hænger hele tiden - og manden har ikke rigtig indset at det er et problem
Håber snart det bliver bedre, så vi ikke ender med en datter der kun synes at mor dur.

Ella var glad for at ligge der og gynge svøbt ind i et tæppe

Ellers er bæresele/ slynge en mulighed, har jeg dog ikke været så glad for, synes jeg får ondt i ryggen...

Havde det som dig, følte jeg intet fik udrettet på sådan en dag.....

Og synes det var nedern, fordi jeg elsker at der er pænt og rent omkring mig, så slapper jeg bedst af....

SP sagde så til mig Ditte se sådan på det at ella er dit lov, og du bliver betalt for at passe det og kun det. Og det er jo rigtig nok.

Da ella var ca 1.5 mdr begyndte der at komme mere struktur, og så begyndte jeg på minuttet at vide hvornår jeg kunne gøre de forskellige huslige ting

Anmeld

7. august 2012

AnnaK89

Mor til Ella skriver:

Ella var glad for at ligge der og gynge svøbt ind i et tæppe

Ellers er bæresele/ slynge en mulighed, har jeg dog ikke været så glad for, synes jeg får ondt i ryggen...

Havde det som dig, følte jeg intet fik udrettet på sådan en dag.....

Og synes det var nedern, fordi jeg elsker at der er pænt og rent omkring mig, så slapper jeg bedst af....

SP sagde så til mig Ditte se sådan på det at ella er dit lov, og du bliver betalt for at passe det og kun det. Og det er jo rigtig nok.

Da ella var ca 1.5 mdr begyndte der at komme mere struktur, og så begyndte jeg på minuttet at vide hvornår jeg kunne gøre de forskellige huslige ting

Jeg har en slynge, så kan være jeg skal prøve den

Læste lige om tigerspringet ved 5 uger og det passer (i forhold terminsdatoen ret godt) og det passer lige på hende. Så det er nok det der er igang

Anmeld

7. august 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Jeg har en slynge, så kan være jeg skal prøve den

Læste lige om tigerspringet ved 5 uger og det passer (i forhold terminsdatoen ret godt) og det passer lige på hende. Så det er nok det der er igang

Det kan jo være

Anmeld

7. august 2012

Nettemor

Nu har jeg ikke læst de andre svar så kan være jeg gentager nogen. Men har du overvejet en slynge / en vikle? Så har du mulighed for at opfylde hendes behov om nærhed samtidig med at du kan komme lidt omkring og få gjort lidt praktisk

Anmeld

8. august 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Nu har jeg ikke læst de andre svar så kan være jeg gentager nogen. Men har du overvejet en slynge / en vikle? Så har du mulighed for at opfylde hendes behov om nærhed samtidig med at du kan komme lidt omkring og få gjort lidt praktisk

Ja det er nemlig blevet foreslået
Vil prøve den i morgen - se om det hjælper lidt på hende

Anmeld

8. august 2012

Vidunderligeunger

Sådan var Emil også.. de første 2 mdr minimum...
Han havde også kolik om aftenen..
Jeg havde en koalavikle på døgnet rundt næsten og så boede han der..

Idag, efter jeg stoppede med amning efter 3 mdr og han er blevet bedre til at sove om dagen, er han den dejligste og gladeste dreng nogensinde.

tror bare du skal tro på dig selv og så fylde hende op med alt det MOR hun orker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.