Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. august 2012

AnnaK89

Carolina er idag 4 uger gammel - og hvor er hun virkelig en krævende baby
Ved virkelig ikke hvad jeg gør galt?
Hun hænger ved mig 24/7 - kan ikke ligge 5 min selv uden at blive helt hidsig
Jeg sidder med hende hele tiden, snakker, pludre, "leger", vugger og ammer hende så ofte hun har lyst og alligevel virker hun så utilfreds. Brokker sig ret ofte og bliver ked
Hvis hun er faldet i søvn hos mig og jeg ligger hende, så går der 10 min før hun vågner og bliver ked igen.

Nogen der har bud på hvad jeg evt. gør galt? Eller bud på hvad der kan være galt med hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Jeg sidder med hende hele tiden, snakker, pludre, "leger", vugger og ammer hende så ofte hun har lyst og alligevel virker hun så utilfreds. Brokker sig ret ofte og bliver ked
Hvis hun er faldet i søvn hos mig og jeg ligger hende, så går der 10 min før hun vågner og bliver ked igen.

Nogen der har bud på hvad jeg evt. gør galt? Eller bud på hvad der kan være galt med hende?

Tror ikke der er noget galt med din baby....

Nogle har bare brug for mere tryghed end andre, jeg følte også at jeg sad med Ella på armen 24/7, ammede og gjorde ved, og takken var at hun skreg fra 16- 23 hver aften hvertfald 3-4 uger.

Jeg ved det er svært, men hold ud

Hvordan er hun om natten????

Anmeld

7. august 2012

GønskE

Det kan desværre være meget normalt, for vi har også en dreng der kan græde meget, især om aftenen, trods man gør alt! Han kan dog godt sove selv osv, men når han har fået mad og man hat snakket og hygget - så bliver han ked, fordi han bliver træt. Og han kan ikke falde i søvn af sig selv, han skal hænge til han sover /: 

Så der er desværre nok ikke så meget at gøre, hvis det ikke er fordi hun har ondt.. For det er nok lige så normalt, som en baby der ikke græder

Anmeld

7. august 2012

AnnaK89

Mor til Ella skriver:

Tror ikke der er noget galt med din baby....

Nogle har bare brug for mere tryghed end andre, jeg følte også at jeg sad med Ella på armen 24/7, ammede og gjorde ved, og takken var at hun skreg fra 16- 23 hver aften hvertfald 3-4 uger.

Jeg ved det er svært, men hold ud

Hvordan er hun om natten????

Hun sover super fint om natten, bliver ammer 23.30 (ca), 03-04 og igen 06-07, og ellers sover hun hele natten.

Det er virkelig bare svært - men er jo bare så nervøs for at jeg gør noget galt?

Anmeld

7. august 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Hun sover super fint om natten, bliver ammer 23.30 (ca), 03-04 og igen 06-07, og ellers sover hun hele natten.

Det er virkelig bare svært - men er jo bare så nervøs for at jeg gør noget galt?

Lyder som om du gør hvad du kan....

Har du evt en svævegynge????

Anmeld

7. august 2012

Frøken J.

AnnaKJ skriver:

Go with the flow! Hun er stadig lille og har brug for mor. Du kan købe sådan en slynge eller sådan, så du kan lave noget imens du har hende hos dig. Det var de råd jeg fik, da jeg stod i det samme med Rose. Hun havde så kolik ud over alt det der bøvl, men jeg kunne ALDRIG ligge hende fra mig, og hun var altid sur. Men jeg lover dig det går over igen

Anmeld

7. august 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Tror (ved) du bestemt ikke gør noget galt

der ligger også et tigerspring omkring 5 uger, kan jeg huske - måske kan du læse lidt om det på nettet og evt drage paraleller. Men tror bare an skal ta én dag af gangen når de er så spæde

Anmeld

7. august 2012

AnnaK89

GønskE skriver:

Det kan desværre være meget normalt, for vi har også en dreng der kan græde meget, især om aftenen, trods man gør alt! Han kan dog godt sove selv osv, men når han har fået mad og man hat snakket og hygget - så bliver han ked, fordi han bliver træt. Og han kan ikke falde i søvn af sig selv, han skal hænge til han sover /: 

Så der er desværre nok ikke så meget at gøre, hvis det ikke er fordi hun har ondt.. For det er nok lige så normalt, som en baby der ikke græder

Ja synes virkelig også jeg gør alt! Og det er svært at blive ved
Jeg tror ikke hun har ondt - men vil lige forhøre mig hos sp'en i morgen, bare for at være sikker.

Hun sover super fint om natten og bliver kunne ammet omkring kl 03-04, der er ingen problemer med at sover og hun er ikke ked af det.

Anmeld

7. august 2012

AnnaK89

Mor til Ella skriver:

Lyder som om du gør hvad du kan....

Har du evt en svævegynge????

Ja det var måske værd at prøve.
Det er bare svært at blive ved og får jo absolut intet lavet med en baby der hænger hele tiden - og manden har ikke rigtig indset at det er et problem
Håber snart det bliver bedre, så vi ikke ender med en datter der kun synes at mor dur.

Anmeld

7. august 2012

AnnaK89

Frøken J. skriver:

Go with the flow! Hun er stadig lille og har brug for mor. Du kan købe sådan en slynge eller sådan, så du kan lave noget imens du har hende hos dig. Det var de råd jeg fik, da jeg stod i det samme med Rose. Hun havde så kolik ud over alt det der bøvl, men jeg kunne ALDRIG ligge hende fra mig, og hun var altid sur. Men jeg lover dig det går over igen

Har egentlig også en slynge jeg kunne prøve at bruge.
Kunne være det hjalp på det.
Hun vil ihvertfald bare være hos mig hele tiden og så er det lidt svært at få lavet noget herhjemme.
Åh øv da med Rose, at hun havde kolik
Håber ikke det er det Carolina er ved at få snakker lige med sp i morgen, det kan være hun har nogle råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.