Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Ihh er så glad! Fik taget æg ud i dag og der var 10 stk. 2 var dog ikke så store, så måske de ikke er modne, men jeg er bare så glad! Det er i hvert fald dobbelt så mange som sidst, så jeg så meget for, at i hvert fald et af dem vokser sig stort og stærkt!Bare lige et lille glædesindlæg herfra
Ihh er så glad! Fik taget æg ud i dag og der var 10 stk. 2 var dog ikke så store, så måske de ikke er modne, men jeg er bare så glad! Det er i hvert fald dobbelt så mange som sidst, så jeg så meget for, at i hvert fald et af dem vokser sig stort og stærkt!Bare lige et lille glædesindlæg herfra
Krydser fingre og alt hvad krydses kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Krydser fingre og alt hvad krydses kan
tarkoflen skriver: Tusind tak ihh hvor er det altså dejligt at så mange hepper med
Tusind tak ihh hvor er det altså dejligt at så mange hepper med
Selvfølgelig
Så skal det nok fungere. Snart har du en lille spire i maven.
Hvor dejligt...
tarkoflen skriver: Tusind tak jeg er også selv godt tilfreds med høsten
Tusind tak jeg er også selv godt tilfreds med høsten
Ja, det kan jeg godt forstå. Det er også et rigtig fint antal. Jeg glæder mig til en positiv update på, når du har fået lagt æg op
Solstrålebørn skriver: Hvor dejligt...
metski83 skriver: Selvfølgelig Så skal det nok fungere. Snart har du en lille spire i maven.
Putomanen skriver: Ja, det kan jeg godt forstå. Det er også et rigtig fint antal. Jeg glæder mig til en positiv update på, når du har fået lagt æg op
nielsen80 skriver:Tillykke med den fine høstJeg krydser hvad jeg kan for en meget glædelig opdatering i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128