Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: alt hvad jeg kan!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cosmo&Maia skriver:
MorDk skriver: x 1000
x 1000
tarkoflen skriver: Ihh er så glad! Fik taget æg ud i dag og der var 10 stk. 2 var dog ikke så store, så måske de ikke er modne, men jeg er bare så glad! Det er i hvert fald dobbelt så mange som sidst, så jeg så meget for, at i hvert fald et af dem vokser sig stort og stærkt!Bare lige et lille glædesindlæg herfra
Ihh er så glad! Fik taget æg ud i dag og der var 10 stk. 2 var dog ikke så store, så måske de ikke er modne, men jeg er bare så glad! Det er i hvert fald dobbelt så mange som sidst, så jeg så meget for, at i hvert fald et af dem vokser sig stort og stærkt!Bare lige et lille glædesindlæg herfra
An&Jo skriver:krydser alt hvad jeg kan..
tarkoflen skriver: Tusind tak søde jeg håber så meget, at jeg slipper for at skulle igennem alt det her igen, det ville være skønt selvom det da også er mega skræmmende meeen sådan er det jo nok bare, når man er glad for kontrol
Tusind tak søde jeg håber så meget, at jeg slipper for at skulle igennem alt det her igen, det ville være skønt selvom det da også er mega skræmmende meeen sådan er det jo nok bare, når man er glad for kontrol
An&Jo skriver:Jeg håber også rigtig meget for jer at det er sidste gang i skal igennem det her, ihvertfald for denne gang..
tarkoflen skriver: Ja for denne omgang for der måske også kunne være til nr. 2 i denne omgang
Ja for denne omgang for der måske også kunne være til nr. 2 i denne omgang
Putomanen skriver:Jeg krydser alt hvad jeg har for, at guldægget er blandt din fine høst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128