Tauf skriver:
Altså har dig og din partner en sang der betyder meget for jer?
Her hjemme er det ALT med ABBA men især Gimme Gimme Gimme:-)
Den blev spille den aften vi mødtes og jeg sad på skødet af min mand og sang med :-)
http://m.youtube.com/watch?v=XEjLoHdbVeE
Vi har også en mere det er et remix som kenneth bager har lavet af poul Bundgaard der synger Bella nothre . Det godt nok længe siden vi har hørt den da det er en der SKAL spilles MEGET HØJT:-)
Det er bare ikke så nemt men en lille en i huset:-)
Fortæl om jeres:-)
Her har vi en sang i familien. Det er dog ikke min min og kærestens, men der imod en sang vi har brugt til begge vores piger. Det startede da den store var helt lille. Måske 5 måneder. Når hun skulle have armene ud af f.eks en body eller en natdragt eller lign. så sang vi (Abba sangen) Hands op, baby hands op, give me your arms. give me, give me your arms...(etc) Det betød at rigtig hurtigt blev klar over hvad den sang hentyde til, så fra hun var ganske lille så hjalp hun altid til, med at få trøje, body osv på/af. Det har derfor hængt ved lige siden, og da lillesøster kom til, ja så fortsatte vi jo bare med hende, så lige så snart vi synger sangen (og storesøster skråler med) så skylder lillesøster sig at række hænderne i vejeret, parat til at vi hiver trøjen af hende. 

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Den perfekte, personlige gave til den du holder af.
Anmeld