Har i en sang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Dinna88

FrkT skriver:

Det er en GENIAL sang. EEEELSKER Taylor Swift 

Nu ved jeg ikke om det er hende selv der skriver sangene, men hvis det er - så gør jeg også!!! Dog er den originale en million gange dårligere end Julia Sheers og Tyler Wards De er begge mega fans af hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

Nu ved jeg ikke om det er hende selv der skriver sangene, men hvis det er - så gør jeg også!!! Dog er den originale en million gange dårligere end Julia Sheers og Tyler Wards De er begge mega fans af hende!

Lyttede ikke lige til deres version. Men jeg elsker originalen. Synes Taylor Swift har en skøn stemme... 

Anmeld

7. august 2012

jydeinden

FrkT skriver:

Åhhh med Glenn Mederios... den er bare SÅ smuk 

lige præcis

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

FrkT skriver:

Lyttede ikke lige til deres version. Men jeg elsker originalen. Synes Taylor Swift har en skøn stemme... 

Prøv det - den er fantastisk

Det er meget muligt at hun har en super stemme, det har jeg aldrig lagt mærke til fordi jeg egentlig kun hører hendes sange igennem Julia Sheer og Tyler Ward. Jeg ved bare at hendes udgave af sparks fly er alt for gearet op Det er en kærlighedssang der passer perfekt til stille og rolig musik - og det er der jo slet ikke i hendes udgave Så er deres bare HELT perfekt!

Anmeld

7. august 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Altså har dig og din partner en sang der betyder meget for jer?

Her hjemme er det ALT med ABBA men især Gimme Gimme Gimme:-)

Den blev spille den aften vi mødtes og jeg sad på skødet af min mand og sang med :-)
http://m.youtube.com/watch?v=XEjLoHdbVeE

Vi har også en mere det er et remix som kenneth bager har lavet af poul Bundgaard der synger Bella nothre . Det godt nok længe siden vi har hørt den da det er en der SKAL spilles MEGET HØJT:-)

Det er bare ikke så nemt men en lille en i huset:-)

Fortæl om jeres:-)

Every River med Runrig er vores sang. Den har mine forældre valgt til vores bryllup da den beskriver vores liv hver især og sammen 100% 

Anmeld

7. august 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

Prøv det - den er fantastisk

Det er meget muligt at hun har en super stemme, det har jeg aldrig lagt mærke til fordi jeg egentlig kun hører hendes sange igennem Julia Sheer og Tyler Ward. Jeg ved bare at hendes udgave af sparks fly er alt for gearet op Det er en kærlighedssang der passer perfekt til stille og rolig musik - og det er der jo slet ikke i hendes udgave Så er deres bare HELT perfekt!

Har lige hørt det. Og deres version er god, på den måde at jeg synes de synger super godt! Men må nu indrømme jeg bedst kan lide originalen, fordi jeg synes netop den sang er god sådan lidt "gearet op" 

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

FrkT skriver:

Har lige hørt det. Og deres version er god, på den måde at jeg synes de synger super godt! Men må nu indrømme jeg bedst kan lide originalen, fordi jeg synes netop den sang er god sådan lidt "gearet op" 

Haha, der ser vi vidt forskelligt på det! Jeg synes slet ikke der er nogen sammenhæng mellem musik og tekst i den originale

Anmeld

7. august 2012

christina92

Vores sang er noget så original som "hello" med Lionel Richie

Efter vi havde forelsket os vanvittigt og set til hinanden i 14 dage skulle han 1 måned til Grønland  

en uge til halvanden inden han kom hjem skrev vi sammen en hel nat og han sendte den hjem til mig

Anmeld

7. august 2012

Adrina

Tauf skriver:

Altså har dig og din partner en sang der betyder meget for jer?

Her hjemme er det ALT med ABBA men især Gimme Gimme Gimme:-)

Den blev spille den aften vi mødtes og jeg sad på skødet af min mand og sang med :-)
http://m.youtube.com/watch?v=XEjLoHdbVeE

Vi har også en mere det er et remix som kenneth bager har lavet af poul Bundgaard der synger Bella nothre . Det godt nok længe siden vi har hørt den da det er en der SKAL spilles MEGET HØJT:-)

Det er bare ikke så nemt men en lille en i huset:-)

Fortæl om jeres:-)

Ja, vi har ogs nogle stykker, men især en der bare er VORES 

Katy Perry med Teenage Dream 

Anmeld

7. august 2012

Clisolka

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.