At miste troen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

Hej..

Har lige brug for at lette hjertet..

Hvor gør det ondt at miste troen på man har fundet den eneste ene. Jeg var sikker på han var mit lys, men nu jeg i tvivl.. Det gør ondt, rigtig ondt.

Er træt, og fuldstændig brændt ud. Vi har en søn på knap et år, som sover fuldstændig dårligt om natten, oppe alt mellem 5-30 gange fra 24-06. Og ligeså dårligt om dagen, alt fra 15 min til 1 time, hvis jeg er heldig så 2 timer, (1 gang hver 14. dag).

Min kæreste har så stor forventninger til mig, ang det huslige. Nu når jeg BARE går der hjemme, så kan jeg vel, vaske tøj, hænge op, gøre rent, støvsuge, vaske gulv, lave mad, vaske op.. Samtidig med jeg lufter hundene, ordner de andre dyr og har sønnemand 97% af tiden.

Han har ham måske 10 min i alt i hverdagen, når han kommer hjem om eftermiddagen, lidt mere i weekenden.

Det mig der putter, bader, spiser med ham, osv..

Jeg lyder sku som en sur kælling, men det jo en umulig opgave. Kan ikke nå det, men han blir 'skuffet' gang på gang, over jeg ikke har nået det..

Jeg græder... Jeg er sku brugt.

Tog en snak med ham i går, og han kan ikke se det.. Jeg går jo hjemme, og han synes han hjælper til.

Jeg jo heller ikke fejlfri..

Men når man er en familie, hjælper man hinanden, om det rengøring, barn eller hva det nu kunne være..

Det sjovt for har ikke noget imod at lave meget af det huslige, eller flytte hans sokker, men det skal helst også være modsat.

Jeg elsker ham, han er vidunderlig.. Men jeg er blevet usikker på om jeg vil det her resten af livet..

Ved ikke hvad jeg vil med det, men det fylder så meget i mit hoved.

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hej..

Hvor gør det ondt at miste troen på man har fundet den eneste ene. Jeg var sikker på han var mit lys, men nu jeg i tvivl.. Det gør ondt, rigtig ondt.

Er træt, og fuldstændig brændt ud. Vi har en søn på knap et år, som sover fuldstændig dårligt om natten, oppe alt mellem 5-30 gange fra 24-06. Og ligeså dårligt om dagen, alt fra 15 min til 1 time, hvis jeg er heldig så 2 timer, (1 gang hver 14. dag).

Min kæreste har så stor forventninger til mig, ang det huslige. Nu når jeg BARE går der hjemme, så kan jeg vel, vaske tøj, hænge op, gøre rent, støvsuge, vaske gulv, lave mad, vaske op.. Samtidig med jeg lufter hundene, ordner de andre dyr og har sønnemand 97% af tiden.

Han har ham måske 10 min i alt i hverdagen, når han kommer hjem om eftermiddagen, lidt mere i weekenden.

Jeg lyder sku som en sur kælling, men det jo en umulig opgave. Kan ikke nå det, men han blir 'skuffet' gang på gang, over jeg ikke har nået det..

Tog en snak med ham i går, og han kan ikke se det.. Jeg går jo hjemme, og han synes han hjælper til.

Men når man er en familie, hjælper man hinanden, om det rengøring, barn eller hva det nu kunne være..

Det sjovt for har ikke noget imod at lave meget af det huslige, eller flytte hans sokker, men det skal helst også være modsat.

Jeg elsker ham, han er vidunderlig.. Men jeg er blevet usikker på om jeg vil det her resten af livet..

Knus..

jeg havde nok i dit sted banket i bordet og sagt fra.

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg havde nok i dit sted banket i bordet og sagt fra.

Synes jeg bestemt også jeg f.eks. gjorde i går, men han synes han gør en del..

Anmeld

7. august 2012

Mathilde

Jeg kan da sagtens forstå du bliver usikker på, om det er den mand du skal leve med resten af livet, når han slet ikke kan sætte sig ind i din verden.

Jeg havde selv et barn med samme søvnmønster som jeres søn. Det er jo umuligt, at få noget lavet! Jamen bare at hænge sammen i løbet af dagen, er en udfordring i sig selv

Jeg ønskede tit vi kunne bytte, så han tog barnet nat og dag og jeg tog på arbejde.... Han var så en stor hjælp det meste af tiden. Det synes jeg også du fortjener en mand der er.

Jeg synes bestemt han må prøve at forstå hvad det er du står med alene hver dag... Er han slet ikke til at snakke med?

Anmeld

7. august 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Synes jeg bestemt også jeg f.eks. gjorde i går, men han synes han gør en del..

fik du sagt meget bestemt til ham at hvis han ikke lettede røven og hjalp dig, så ville du kraftigt overveje at smutte fra ham?

Anmeld

7. august 2012

modesty

Prøv at få en udefra til at se på jeres situation. F.eks en parterapeut. Snak med vennepar og hør hvordan de fordeler opgaverne. Måske er det nødvendigt for ham at høre det fra nogen andre.

Ellers er der en helt hårde model. Aftal med ham at han skal prøve at gøre dit job i en weekend. Han skal tage sig af barnet og alt det huslige i to dage. Så han kan mærke hvordan det føles.

Og hyr en rengøringshjælp! Det er altså penge givet rigtig godt ud.

Anmeld

7. august 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej..

Knus..

Du arrangere en weekend ude kun for dig uden han ved det.

Når han så kommer fra job fredag aflevere du barnet i hans arme og siger god weekend - vi ses søndag.
Huset lader du flyde som normalt med vasketøj opvask og deslige.

Du alliere dig med alt hvad i har i nærheden at de ikke tager til ham for at give en hånd med da han nu er nødt til at føle når han ikke kan se.

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Jeg kan da sagtens forstå du bliver usikker på, om det er den mand du skal leve med resten af livet, når han slet ikke kan sætte sig ind i din verden.

Jeg havde selv et barn med samme søvnmønster som jeres søn. Det er jo umuligt, at få noget lavet! Jamen bare at hænge sammen i løbet af dagen, er en udfordring i sig selv

Jeg ønskede tit vi kunne bytte, så han tog barnet nat og dag og jeg tog på arbejde.... Han var så en stor hjælp det meste af tiden. Det synes jeg også du fortjener en mand der er.

Jeg synes bestemt han må prøve at forstå hvad det er du står med alene hver dag... Er han slet ikke til at snakke med?

Det mega svært når vi aldrig har stået i sådan en sitation før.. Vi har altid hjulpet hinanden. Så det bare blevet helt forskruet efter jeg er gået på barsel.

Han er svær at få til at se det for min side, for snakke om det vil han godt.

Har lige sagt at nu set slut med at han 'holder weekend' og jeg ikke gør. Så han står op med ham en dag og tager en nat i weekenden. Og det samme gør jeg. Han står oftes op mellel 5-6..  

Håber vi får snakket noget mere i dag..

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Har godt overvejet at smutte en weekend.. Så ville han sku blive presset. 

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

fik du sagt meget bestemt til ham at hvis han ikke lettede røven og hjalp dig, så ville du kraftigt overveje at smutte fra ham?

Nej for det ønsker jeg ikke..

Ved at et forhold kræver arbejde, så er ikke nået dertil endnu, at jeg har lyst til at stille det ultimatum.

Men ja måske vi ender der.

Er i hvert fald ikke 100% på han stadig er manden i mit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.