Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: jeg fik skam fat i dem, og det var meget indviklet hvorfor jeg ikke havde fået dem.. men det var noget med at ens "sag" ikke kan være åben i 2 kommuner, og da min nye kommune har åbnet den hos dem, så kan den gamle ikke udbetale til mig, så de skulle ringe op til den nye kommune have dem til at lukke sagen, så den gamle kunne åbne den og udbetale pengene og så skulle de lukke den igen, så den nye kan åbne den igen og få alle udbetalinger til at køre som de skal.. virkelig frustrende..
jeg fik skam fat i dem, og det var meget indviklet hvorfor jeg ikke havde fået dem.. men det var noget med at ens "sag" ikke kan være åben i 2 kommuner, og da min nye kommune har åbnet den hos dem, så kan den gamle ikke udbetale til mig, så de skulle ringe op til den nye kommune have dem til at lukke sagen, så den gamle kunne åbne den og udbetale pengene og så skulle de lukke den igen, så den nye kan åbne den igen og få alle udbetalinger til at køre som de skal.. virkelig frustrende..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Fik du så ringet til den nye?
Fik du så ringet til den nye?
An&Jo skriver: nej for jeg kan ikke gøre noget, det er kommunerne der skal arbejde sammen om det, men ringer derop igen imorgen, for de lovede at irnge tilbage, og jeg har ikke hørt noget fra dem..
nej for jeg kan ikke gøre noget, det er kommunerne der skal arbejde sammen om det, men ringer derop igen imorgen, for de lovede at irnge tilbage, og jeg har ikke hørt noget fra dem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128