Pengene er stadig ikke kommet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. august 2012

An&Jo

Jeg bliver snart vanvittig på kommunen og min bank..

Kæresten og jeg har jo lagt vores økonomi sammen, og har dermed fået den samme konto, vi valgte så at vi skulle fortsætte med hans konti og så skulle jeg bare skrives ind som ejer af kontiene også, og så skulle hans nemkonto registreres som værende min nemkonto også..
MEN for filan noget bøvl det åbenbart er..

Jeg kunne ikke forstå at jeg ikke fik min børnefamilieydelse, så jeg startede med at ringe til vores "nye" kommune, men da jeg først havde flyttet adressen fra den 3 juli, var det den gamle kommune jeg skulle snakke med, ringede så derud, og fik afvide de havde fået pengene retur igen fordi banken ikke havde fået registreret min nye konto som min nemkonto, og så kan pengene jo selvfølgelig ikke gå ind, de lover så at hvis jeg ringede til banken med det samme, så havde jeg pengene indenfor en uge max..

Men nu er der gået snart 2 uger, og jeg har stadig ikke set noget til mine penge, og nu er det snart 2x1200 fra Johannes far plus børnefamilieydelsen på 4200 jeg mangler..

Nå om et kvarter, kan jeg jo så sætte mig i kø til at ringe til Aalborg kommune igen igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Kofoed.

Hvad så med din løn/su?

Anmeld

7. august 2012

Ina33

Prøv at gå ind på www.nemkonto.dk, der kan du se hvilken konto der er registreret som din nemkonto, og der kan du også selv ændre det.

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Hvad så med din løn/su?

su'en er kommet.. Den kom den dag den skulle

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

Ina33 skriver:

Prøv at gå ind på www.nemkonto.dk, der kan du se hvilken konto der er registreret som din nemkonto, og der kan du også selv ændre det.

jamen su'en er gået ind, så den er jo blevet registreret efter jeg ringede i banken, men havde de nu gjort det med det samme, som de sagde da vi lagde kontiene sammen, så havde jeg også fået mine penge..

Anmeld

7. august 2012

Ina33

An&Jo skriver:

jamen su'en er gået ind, så den er jo blevet registreret efter jeg ringede i banken, men havde de nu gjort det med det samme, som de sagde da vi lagde kontiene sammen, så havde jeg også fået mine penge..

Ja øv, så må du den tunge vej til kommunen...

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

Ina33 skriver:

Ja øv, så må du den tunge vej til kommunen...

ja og de er godt nok tunge at danse med nogengange..

Anmeld

7. august 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

su'en er kommet.. Den kom den dag den skulle

Det var da træls, men hvis du nu ringer og siger, at det altså er to uger siden du fik din nemkonto, men stadig ikke fået pengene, så hvor bliver de af.

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det var da træls, men hvis du nu ringer og siger, at det altså er to uger siden du fik din nemkonto, men stadig ikke fået pengene, så hvor bliver de af.

jeg fik skam fat i dem, og det var meget indviklet hvorfor jeg ikke havde fået dem..

men det var noget med at ens "sag" ikke kan være åben i 2 kommuner, og da min nye kommune har åbnet den hos dem, så kan den gamle ikke udbetale til mig, så de skulle ringe op til den nye kommune have dem til at lukke sagen, så den gamle kunne åbne den og udbetale pengene og så skulle de lukke den igen, så den nye kan åbne den igen og få alle udbetalinger til at køre som de skal..

virkelig frustrende..

Anmeld

7. august 2012

Pige2009

Sikke noget bøvl. Håber snart det løser sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.