Jeg bliver snart vanvittig på kommunen og min bank..

Kæresten og jeg har jo lagt vores økonomi sammen, og har dermed fået den samme konto, vi valgte så at vi skulle fortsætte med hans konti og så skulle jeg bare skrives ind som ejer af kontiene også, og så skulle hans nemkonto registreres som værende min nemkonto også..
MEN for filan noget bøvl det åbenbart er..

Jeg kunne ikke forstå at jeg ikke fik min børnefamilieydelse, så jeg startede med at ringe til vores "nye" kommune, men da jeg først havde flyttet adressen fra den 3 juli, var det den gamle kommune jeg skulle snakke med, ringede så derud, og fik afvide de havde fået pengene retur igen fordi banken ikke havde fået registreret min nye konto som min nemkonto, og så kan pengene jo selvfølgelig ikke gå ind, de lover så at hvis jeg ringede til banken med det samme, så havde jeg pengene indenfor en uge max..
Men nu er der gået snart 2 uger, og jeg har stadig ikke set noget til mine penge, og nu er det snart 2x1200 fra Johannes far plus børnefamilieydelsen på 4200 jeg mangler..

Nå om et kvarter, kan jeg jo så sætte mig i kø til at ringe til Aalborg kommune igen igen..
Anmeld