Hundeforsikring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Masig

B&J skriver:

Hej alle sammen..

vi har jo fået en dejlig pige .. og nu skal vi jo have en hundeforsikring..

hvad for en hundeforsikring har du/i?????

og hvorfor har i lige den

evt pris??

Vi har ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring hos Alm. Brand... 1550,- om året og 300,- i selvrisiko og så dækker de 80% af resten af regningen...

Vi har været rigtig glade for den forsikring og ikke mindst den lave selvrisiko da en almindelig konsultation ofte koster de der 6-800 kr og der ville andre forsikirngsselskaber ikke dække da deres selvrisiko er højere....

Vi har været rigtig uheldige og har en hund der har været temmelig hårdt ramt, så vi har haft dyrlægeregninger for over 20.000 kr på de 2½ år vi har haft ham, så vi har virkelig været glade for sygeforsikringen... Selvfølgelig må man håbe at man ikke er så uheldig, men er man så er det altså rart med sygeforsikring..

Bare vær obs på at selskaberne ikke dækker race-relaterede sygdomme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Aabye

Rinepigen skriver:

Mange tak for dit svar vil lige prøve at undersøge det så  

Velbekommen..
Det er ikke sådan med racer der desværre mange steder er blevet skamavlet og indavlet helt vildt. :/ Det er så ærgerligt..

Har selv en race der kan lide af to arvelige ting.. Hofte dysplasi og PRA..
Heldigvis er der ikke noget i hendes linier, så er jeg er ikke så nervøs for hende.. Kender hendes linie helt tilbage til starten af 1900 tallet og der har aldrig været registreret dårlige hofter eller øjne.. Så jeg er helt tryg.. Og derfor har jeg ikke selv syge forsikring på min hund..

Anmeld

6. august 2012

B&J

Line - med Bobben skriver:

Når det er en cavalier ville jeg tegne en sygeforsikring.. De lider af utrolig mange skavanker.. Bund ærgerligt for det er en lækker race..

ja det ved jeg godt de kan komme til... men håber det da ikke for lige nu er hun jo fin og hun er jo 3½år

Anmeld

6. august 2012

Aabye

B&J skriver:

ja det ved jeg godt de kan komme til... men håber det da ikke for lige nu er hun jo fin og hun er jo 3½år

Har hun været testet for nogen af de ting de kan lide af? Ellers ville JEG ikke turde føle mig sikker på at der ikke opstod noget.. Men jeg er også en pyller røv når det kommer til mine dyr.. Griner

Anmeld

6. august 2012

B&J

Ina33 skriver:

Nu ved jeg ikke om det er ansvar eller sygeforsikring du taler om, men jeg kan på det kraftigeste anbefale at tegne en sygeforsikring, pengene er virkelig godt givet ud til sådan en.

Vi har haft lidt forskellige sygeforsikringer, og det kan virkelig godt betale sig at se på prisen og ikke mindst selvrisikoen.

Vi er endt hos Alm. Brand, hvor vi bataler ca. 1600,- årligt, og selvrisikoen er kun 300,-, hvilket er den mindste selvrisiko jeg har set.

Mange tak hvor længe dækker den til altså alder på hunden???

Anmeld

6. august 2012

B&J

Gitte skriver:

Har en Border Terrier han, udvidet ansvarsforsikring + sygeforsikring kr. 1.425,00 pr. år. Fast selvrisiko på kr. 750,00, herefter dækkes 90% af udgifterne.

hvor længe dækker den hunde forsikring så??? til den dør eller

Anmeld

6. august 2012

B&J

Gitte skriver:

Har en Border Terrier han, udvidet ansvarsforsikring + sygeforsikring kr. 1.425,00 pr. år. Fast selvrisiko på kr. 750,00, herefter dækkes 90% af udgifterne.

hvor længe dækker den hunde forsikring så??? til den dør eller

Anmeld

6. august 2012

B&J

Masig skriver:

Vi har ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring hos Alm. Brand... 1550,- om året og 300,- i selvrisiko og så dækker de 80% af resten af regningen...

Vi har været rigtig glade for den forsikring og ikke mindst den lave selvrisiko da en almindelig konsultation ofte koster de der 6-800 kr og der ville andre forsikirngsselskaber ikke dække da deres selvrisiko er højere....

Vi har været rigtig uheldige og har en hund der har været temmelig hårdt ramt, så vi har haft dyrlægeregninger for over 20.000 kr på de 2½ år vi har haft ham, så vi har virkelig været glade for sygeforsikringen... Selvfølgelig må man håbe at man ikke er så uheldig, men er man så er det altså rart med sygeforsikring..

Bare vær obs på at selskaberne ikke dækker race-relaterede sygdomme...

hvor længe dækker den???

Anmeld

6. august 2012

Ina33

B&J skriver:

Mange tak hvor længe dækker den til altså alder på hunden???

Jeg mener det er til hunden dør, uden jeg lige ved det med 100% sikkerhed.

Anmeld

6. august 2012

B&J

Line - med Bobben skriver:

Har hun været testet for nogen af de ting de kan lide af? Ellers ville JEG ikke turde føle mig sikker på at der ikke opstod noget.. Men jeg er også en pyller røv når det kommer til mine dyr.. Griner

jamen det hele står i hendes papir at hun ikke fejler noget... så det håber jeg da ikke hun gør 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.