Jeg får fandme knopper!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Nemesis

Mariesmor110610 skriver:

Det er virkelig ikke for at være besværlig men jeg tror ikke at han tjekker sin mail.

Vi havde engang en aftale om at han skulle snakke med vores datter på Skype 2 gange om ugen, han glemte det konstant så det er rendt ud i sandet, for jeg ville ikke huske ham på det konstant...

Det er virkelig frusterende for jeg vil jo gerne ahærormes datter har så meget med sin far som mulig, men igen jeg er træt af at jeg er den der tager hele arbejdet med det

Men det er jo netop ikke dit problem hvis han ikke tjekker sin mail!
Så længe du gør hans problemer til dine så vi du stå med samme problemstilling!

du kan jo ændre det for ham ved konsekvent at bruge mailen, så lærer han det jo nok med tiden. Det er virkelig ikke dit ansvar at sørge for han læser det info der ellers kommer.
Senere vil alt også blive via mail/pc..skoleintra osv det er også eget ansvar af få læst.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ring ikke for at spørge om han vil have hende. Han må selv ringe hvis han er interesseret.

Mht. at han ringer i stedet for at skrive beskeder. Det kan være han synes det er irriterende du altid skriver beskeder i stedet for at ringe. Man har vel hver sin måde at kommunikere med andre på. Det er da også okay at det hele ikke skal foregå over mail/sms, men at der også er lidt samtale med.

Skrive en mail/sms med de aftalte tidspunkter/datoer til ham og så må det være op til ham at huske dem.

Mht. at han har skrevet brev omkring samvær. Det kan være en god ting. Det kan være der kommer lidt mere struktur i samværet og han bliver tvunget til at få styr på tingene.

Og så synes jeg du "overtager" hans problemer. Det er tid til at give slip og lade ham om hans problemer. Så må han lære af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.