Jeg får fandme knopper!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Mariesmor110610

Min datter har siden fødslen været en del ud og ind af sygehuset, hendes far har været med til de "store" ting på sygehuset men ellers ikke...

Vi går PT til kontrol på Roskilde sygehus, hvor han var med sidste gang da vi fik tiden til denne kontrol, jeg har de sidste 6 uger ialt måtte minde ham om 5 gange hvornår hun skulle på sygehuset...

Jeg er fandme ikke hans mor, hvorfor er det han ikke selv kan holde styr på tingene, jeg bliver idiot, var ved at sige til ham at han bare kunne blive væk For så havde jeg kun 1 barn med på sygehuset..

Som om det ikke er nok så har han sendt brev til amtet om at han vil have mere samvær, selvom han får alt det samvær han beder om, eller nej jeg har haft sagt nej til en fødselsdag en mandag aften kl 19.

Hver gang jeg har spurgt om han vil have hende mere så har han haft 1000 undskyldninger...

Jeg spurgte om han ville have hende nogle flere dage her inden han startede i skole, men nej det har han ikke tid til...

Skulle bare af med luften for er så træt af hans barnlige opførsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Nemesis

Skriv datoer for hospitalsbesøgene i en mail og når han spørger så fortæl ham han har det på mail! Gem de beskeder hvori du spørger om han vil have hende ekstra og gem hans svar.

Stop med at være hans mor! jo mere du klarer for ham jo mindre skal han jo selv huske.

Hold det vigtigste på skrift og henvis til at det har du oplyst. har han slettet mailen er det hans eget problem.

Husk at gør opmærksom på at han har svært ved at huske div. aftaler så hvis han skal have mere samvær SKAL han huske de datoer hvor der er kontrol når hun er hos ham for så bliver de hans ansvar.

Sisse

Anmeld

6. august 2012

Mariesmor110610

Hun har lige fået øjenbetændelse, det skrev jeg til ham igår, så ringer han 5 min senere hvad jeg mente med min besked, jeg forklarer igen at hun hvad der er, hvor han så siger hvem der har smittet hende og blev bare ved og ved, selvom jeg skriver uddybet til ham så ringer han, han svarer aldrig på en sms

Anmeld

6. august 2012

klmf

Det lyder godt nok anstrengende Men er enig med Sisse, giv ham en mail med de datoer og lad det være op til ham selv at huske det. Hvis han så går glip af det en gang eller to, har han kun sig selv at takke for det.

Anmeld

6. august 2012

Mariesmor110610

Jeg vil bare helst have ham med for han har før sagt at han ikke troed på mig og det vil jeg ikke risikere igen...

Anmeld

6. august 2012

Lone Jakobsen

æv hvor jeg føler med dig. det kan bare være ufatteligt svært at samarbejde og enes om så meget når man nu netop ikke kunne enes om at være et par.

er selv i et forhold med dine, mine og vores, så ved hvordan du har det

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Nemesis skriver:

Skriv datoer for hospitalsbesøgene i en mail og når han spørger så fortæl ham han har det på mail! Gem de beskeder hvori du spørger om han vil have hende ekstra og gem hans svar.

Stop med at være hans mor! jo mere du klarer for ham jo mindre skal han jo selv huske.

Hold det vigtigste på skrift og henvis til at det har du oplyst. har han slettet mailen er det hans eget problem.

Husk at gør opmærksom på at han har svært ved at huske div. aftaler så hvis han skal have mere samvær SKAL han huske de datoer hvor der er kontrol når hun er hos ham for så bliver de hans ansvar.

Sisse

Anmeld

6. august 2012

Nemesis

Så skriv en mail til ham i stedet for sms..og når det så er øjenbetændelse fx så smid et link til netdoktor/sundhedsstyrelsens hjemmeside eller andet omkring øjenbetændelse.

HVIS han så alligevel ringer så sig at du ikke ved mere end han gør og at han har fået alt det info du selv har!

Du skal ud af det hjørne han får dig op i hver gang! så hvis du oplyser alt det du kan så kan du fortælle ham han nu ved det samme som dig og det kan du fastholde hvis han ringer.

Hvis han misser en konsultation fordi HAN glemmer det og derefter ikke tror på dig JA så er det sgu hans eget problem. Hvis han er så mistroisk at han derfor ikke ønsker at fx give jeres datter medicin så må du jo kontakte SFV og fortælle at du ikke kan udlevere til samvær da det skader dit barns helbred og så tage kampen den vej.

Som det er nu styrer han dig jo...du skal jo næsten stå skoleret og gør det! og det skal du altså ikke så det skal stoppes.!

:-) Sisse

Anmeld

6. august 2012

Mariesmor110610

Nemesis skriver:

Så skriv en mail til ham i stedet for sms..og når det så er øjenbetændelse fx så smid et link til netdoktor/sundhedsstyrelsens hjemmeside eller andet omkring øjenbetændelse.

HVIS han så alligevel ringer så sig at du ikke ved mere end han gør og at han har fået alt det info du selv har!

Du skal ud af det hjørne han får dig op i hver gang! så hvis du oplyser alt det du kan så kan du fortælle ham han nu ved det samme som dig og det kan du fastholde hvis han ringer.

Hvis han misser en konsultation fordi HAN glemmer det og derefter ikke tror på dig JA så er det sgu hans eget problem. Hvis han er så mistroisk at han derfor ikke ønsker at fx give jeres datter medicin så må du jo kontakte SFV og fortælle at du ikke kan udlevere til samvær da det skader dit barns helbred og så tage kampen den vej.

Som det er nu styrer han dig jo...du skal jo næsten stå skoleret og gør det! og det skal du altså ikke så det skal stoppes.!

:-) Sisse

Det er virkelig ikke for at være besværlig men jeg tror ikke at han tjekker sin mail.

Vi havde engang en aftale om at han skulle snakke med vores datter på Skype 2 gange om ugen, han glemte det konstant så det er rendt ud i sandet, for jeg ville ikke huske ham på det konstant...

Det er virkelig frusterende for jeg vil jo gerne ahærormes datter har så meget med sin far som mulig, men igen jeg er træt af at jeg er den der tager hele arbejdet med det

Anmeld

6. august 2012

Mama-Maria

Ja  Jeg føler såsandelig også med dig. Jeg har en søn på halvanden måned og det er bare frygteligt ikke at kunne enes og ALT bliver brugt imod én, i stedet for at vise forståelse! Jeg føler tit jeg er en dårlig mor, fordi han er efter mig konstant. mht aftaler er han også umulig, jeg bliver spurgt hvornår det passer han kommer og ser ham, når man så svarer, så får man afvide at han kun kan se ham når det lige passer mig? Jeg tror desværre bare man må lukke af!

Min eks flippede helt udover at jeg havde glemt at sætte barnevognen ned og er total panisk over alt, skælder mig ud og synes jeg er vanvittig men sundhedssplejersken er heldigvis sød, men det resulterede i at sidst det regnede, der stod jeg med den lille og der vidste jeg ikke om jeg skulle tag ham med ud i regnen og sætte regnslaget på eller om jeg skulle løbe ned uden ham, så jeg endte med at ringe på hos vores alkoholiske underbo, som har en voksen datter på min alder og spurgte om hun (beruset som altid) ikke kunne holde ham i 2min mens jeg løb ud og dækkede barnevognen og min søn nåede lige at græde på de 2min, jeg har så dårlig samvittighed over at jeg gik så meget i panik at jeg kunne træffe sådan en beslutning og lader ham påvirke mig så meget.
Men jeg lod ham jo hverken blive passet af hende og jeg håber da heller ikke han har taget skade af 2min i sit liv med en alkoholiker!
-Husk bare at man kan sagtens komme til at føle sig som en dårlig mor og ind imellem føle man ikke gjorde det godt nok eller det rigtige, men det er os der har dem hele tiden og vi kommer igennem de svære ting. men det er også os der får alle de gode oplevelser(jeg har aldrig skrevet et indlæg herinde, men jeg følte lige for at dele noget med dig )

Min eks har heller ikke været med ude, da vi skulle til børnelæge på hvidovre, men han fik en besked og kunne bare være taget afsted og i stedet for at glæde sig over at han ikke fejlede noget, så blev han sur over at jeg havde sendt en besked, så han kunne sidde og være bekymret, ved du hvad, jeg har svært ved at forstå hvad de er interesseret i og de er ikke til at gøre tilfredse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.