Ja
Jeg føler såsandelig også med dig. Jeg har en søn på halvanden måned og det er bare frygteligt ikke at kunne enes og ALT bliver brugt imod én, i stedet for at vise forståelse! Jeg føler tit jeg er en dårlig mor, fordi han er efter mig konstant. mht aftaler er han også umulig, jeg bliver spurgt hvornår det passer han kommer og ser ham, når man så svarer, så får man afvide at han kun kan se ham når det lige passer mig? Jeg tror desværre bare man må lukke af!
Min eks flippede helt udover at jeg havde glemt at sætte barnevognen ned og er total panisk over alt, skælder mig ud og synes jeg er vanvittig men sundhedssplejersken er heldigvis sød, men det resulterede i at sidst det regnede, der stod jeg med den lille og der vidste jeg ikke om jeg skulle tag ham med ud i regnen og sætte regnslaget på eller om jeg skulle løbe ned uden ham, så jeg endte med at ringe på hos vores alkoholiske underbo, som har en voksen datter på min alder og spurgte om hun (beruset som altid) ikke kunne holde ham i 2min mens jeg løb ud og dækkede barnevognen og min søn nåede lige at græde på de 2min, jeg har så dårlig samvittighed over at jeg gik så meget i panik at jeg kunne træffe sådan en beslutning og lader ham påvirke mig så meget.
Men jeg lod ham jo hverken blive passet af hende og jeg håber da heller ikke han har taget skade af 2min i sit liv med en alkoholiker!
-Husk bare at man kan sagtens komme til at føle sig som en dårlig mor og ind imellem føle man ikke gjorde det godt nok eller det rigtige, men det er os der har dem hele tiden og vi kommer igennem de svære ting. men det er også os der får alle de gode oplevelser
(jeg har aldrig skrevet et indlæg herinde, men jeg følte lige for at dele noget med dig
)
Min eks har heller ikke været med ude, da vi skulle til børnelæge på hvidovre, men han fik en besked og kunne bare være taget afsted og i stedet for at glæde sig over at han ikke fejlede noget, så blev han sur over at jeg havde sendt en besked, så han kunne sidde og være bekymret, ved du hvad, jeg har svært ved at forstå hvad de er interesseret i og de er ikke til at gøre tilfredse!
Anmeld