Burde jeg teste? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Line8700

Anonym skriver:

Nej det er selvfølgelig rigtig nok. Men syntes bare man høre om så mange, hvor det er sket. 

Men hvis man endelig skulle teste ville det så være bedst at vente nogle dage endnu eller?

Altså synes at du lyder meget nervøs, så tag en test i dag, (hvis det kan give dig lidt ro på) og så prøv igen om nogle dage. Men det afhænger jo også af om dit HCG niveau er højt nok til at kunne måle det endnu.

Og ja man hører om forskellige hvor det er gået ret hurtigt, men har ikke hørt om nogen med en "normal" cyklus hvor det er sket så hurtigt.

Men som en anden skriver, er det nok psykisk. Og hvis den viser negativ er jeg også sikker på at symtomerne forsvinder.

for det du ønsker skal ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Anonym trådstarter

Line8700 skriver:

Altså synes at du lyder meget nervøs, så tag en test i dag, (hvis det kan give dig lidt ro på) og så prøv igen om nogle dage. Men det afhænger jo også af om dit HCG niveau er højt nok til at kunne måle det endnu.

Og ja man hører om forskellige hvor det er gået ret hurtigt, men har ikke hørt om nogen med en "normal" cyklus hvor det er sket så hurtigt.

Men som en anden skriver, er det nok psykisk. Og hvis den viser negativ er jeg også sikker på at symtomerne forsvinder.

for det du ønsker skal ske

Ved ikk om jeg er meget nervøs. Undre mig nok bare  Men præver at se om det bliver ved for, så er jeg nok nød til at teste. Det er ikke fordi jeg går og tænker på det, men efter at jeg også er begyndt at have ondt i underlivet sådan, så tænke jeg at det var rart at høre andres tanker 

Mange tak 

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Bare lige for en god ordens skyld. Så var testen (desværre) negativ

Anmeld

26. januar 2013

Brunette-92

Har lige prøvet det sammen, og det var altså ''bare'' en blærebetændelse, så hvis du får voldsom smerter igen, så afsted til læge med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.