hvorfor ÆL -test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Quinder!
Nu har der jo her på det sidste været en masse debatter om hvordan æl-test fungerer, og hvornår man skal bruge dem osv.. men så tænker jeg jo ; hvorfor bruge Æl-test? er det ikke tilstrækkeligt at dyrke sex hver anden dag? hvad kan de tests som sex hver anden dag ikke kan? håber nogen kan svare mig !
Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Moderator

Slet ingen svar!?

Anmeld

12. maj 2009

Honningblomst

Næ..for der er intet svar...andet end at vi jo elsker at have kontrol og de der teste er endnu en kontrol...men knald da bare derud af og nyd du ikke behøver at vide og kontrollere alt-smiler,- det er da et sundhedstegn, i hvert fald i min verden..
Knus og held og lykke...

Anmeld

12. maj 2009

Moderator

Eva skriver:

Næ..for der er intet svar...andet end at vi jo elsker at have kontrol og de der teste er endnu en kontrol...men knald da bare derud af og nyd du ikke behøver at vide og kontrollere alt-smiler,- det er da et sundhedstegn, i hvert fald i min verden..
Knus og held og lykke...

tænkte egentlig mere om der er nogen biologiske årsager til at teste!? om det er vigtig at vide præcis hvilken dag man har æl!? eller om det er tilstrækkeligt at sørge for sex hver 2.-3. dag og så er man dækket ind!?
Men tak for dit svar Eva!
Knus

Anmeld

12. maj 2009

Mikkelmusen

Caroline86 skriver:

Eva skriver:

Knus og held og lykke...

tænkte egentlig mere om der er nogen biologiske årsager til at teste!? om det er vigtig at vide præcis hvilken dag man har æl!? eller om det er tilstrækkeligt at sørge for sex hver 2.-3. dag og så er man dækket ind!?
Knus

Altså jeg vil mene man er dækket godt ind hvis man knalder hver anden dag

Anmeld

12. maj 2009

Moderator

Mikkelmusen skriver:

Caroline86 skriver:

Eva skriver:

Knus og held og lykke...

Knus

Altså jeg vil mene man er dækket godt ind hvis man knalder hver anden dag

dejligt! så fortsætter vi bare i den stil

Anmeld

12. maj 2009

Mette_81

Hej caroline.

Det er så spændende med dit hemmelige projekt? hvornår skal du teste???

mht æl test, har jeg ikke selv brugt dem, da jeg altid har kunne mærke hvornår jeg havde ægløsning.
og jeg synes da det lyder rigtig fornuftigt med sex hver anden dag (hvis ikke hver dag ) - jeg tror mange bruger dem fordi deres cyklus måske er i ubalance - men jeg kan ikke vide det 100%

jeg kan også kun give Eva ret - det er et sundhedstegn når man ikke behøver at have kontrol over alting...

rigtig meget held og lykke, glæder mig til at følge dit projekt

Knus fra Mette (30+4)

Anmeld

12. maj 2009

Moderator

Mette_81 skriver:

Hej caroline.

Det er så spændende med dit hemmelige projekt? hvornår skal du teste???

mht æl test, har jeg ikke selv brugt dem, da jeg altid har kunne mærke hvornår jeg havde ægløsning.
og jeg synes da det lyder rigtig fornuftigt med sex hver anden dag (hvis ikke hver dag ) - jeg tror mange bruger dem fordi deres cyklus måske er i ubalance - men jeg kan ikke vide det 100%

jeg kan også kun give Eva ret - det er et sundhedstegn når man ikke behøver at have kontrol over alting...

rigtig meget held og lykke, glæder mig til at følge dit projekt

Knus fra Mette (30+4)

Hej Mette!
 Jeg skal faktisk ikke teste før om 2 uger, men tror ikke den er der i den her måned, desværre! har en masse tegn, men you know... man kan nemt narre sig selv
Jeg tror rent, sædkvalitetsmæssigt er det bedst med hver anden dag!? (synes jeg bare jeg har hørt).. men det bliver sgu også til hver dag alligevel
Det er jo en af de gode ting - vi kan ikke holde fingrene fra hinanden, og det hele er så spændende!
Men jeg tester på torsdag til fælles testningen
Knuser

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Jeg er nok for nærig til at bruge penge på dem og synes det er endnu en måde for producenterne at tjene fede penge på.. Jeg har via nettet sjuset mig frem til hvornår min æl ca finder sted (for jeg kan absolut intet mærke, når den er der) og så har vi forsøgt lidt mere ihærdigt i den periode..

Anmeld

12. maj 2009

Mette_81

Hej igen.

ja det kan faktisk godt være du har ret med de 2 dage. nu du siger det synes jeg jeg har hørt det før.

Og hvor er det dejligt at høre i ikke kan holde fingrene fra hihanden. Det savner jeg lidt  men det er nok min egen skyld, Jeg synes sex lysten forsvandt med den positive test..... øv 

Jamen jeg krydser da helt klart fingre om 14 dage så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.