hihihi!!! shhhh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Kay

OktoberMor skriver:

Haha, så må vi håbe hun overholder det.. 

jeps

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Krisuer

Kay skriver:

manden har føsdag i dag... og forventer ik vi holder noget da jeg har termin i morgen... har fået arangeret at mandens forældre kommer i aften... og det ved han... for så ved jeg at han støvsuger når han kommer hjem og så havde jeg en undskyldning for at vi i går skulle handle til boller og lagkage

men hans bror + kæreste kommer også... og mine forældre, min bror og hans kæreste...

nøøøj det er svært at tie stille...  godt han er på arbejde... for skal også lige bage en drømme kage så der er nok  

boller, cacao, lagkage og drømme kage i aften og han tror kun det er hans forældre der kommer forbi  naii hvor jeg glæder mig til at se hans ansigt... men nu må jeg nok hellere komme igang med at bage så jeg kan gemme drømmekagen inden han kommer hjem

Stort tillykke med manden  

for at bebse blir i maven til efter 24

Anmeld

6. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hé Hé snedigt!! Vh stine

Anmeld

6. august 2012

Kay

Krisuer skriver:

Stort tillykke med manden  

for at bebse blir i maven til efter 24

mange tak til begge dele

Anmeld

6. august 2012

Kay

StineW79 skriver:

Hé Hé snedigt!! Vh stine

jeps bollerne hæver og kagen er i ovnen så skal lagkagen  bare lige lægges sammen og så kan jeg slappe af og sove middags lur inden han er hjemme ved 15 tiden

Anmeld

6. august 2012

StineW79

Kay skriver:

jeps bollerne hæver og kagen er i ovnen så skal lagkagen  bare lige lægges sammen og så kan jeg slappe af og sove middags lur inden han er hjemme ved 15 tiden

Ja det handler alt sammen om god planlægning! Der er bare ik noget bedre end en lille lur. Overvejer også at smide mig på sofaen nu!! Vh stine

Anmeld

6. august 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ja det handler alt sammen om god planlægning! Der er bare ik noget bedre end en lille lur. Overvejer også at smide mig på sofaen nu!! Vh stine

jeg kan først når naboen er færdige med at havde håndværkere på besøg...

det er det urrutrede ved rækkehus... de bore og hamre og skruer og bore... og det er beton væge... så det er med slagboremaskine... kan ikke engang høre mit ægge ur når de bore...  men de har vel fri ved 15 tiden som alle andre håndværkere hvis ik de er færdige før

Anmeld

6. august 2012

StineW79

Kay skriver:

jeg kan først når naboen er færdige med at havde håndværkere på besøg...

det er det urrutrede ved rækkehus... de bore og hamre og skruer og bore... og det er beton væge... så det er med slagboremaskine... kan ikke engang høre mit ægge ur når de bore...  men de har vel fri ved 15 tiden som alle andre håndværkere hvis ik de er færdige før

Ej øv! Du må ind og forklare dem at gravide altså ska ha deres lure, ellers går det galt...  Vh stine

Anmeld

6. august 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ej øv! Du må ind og forklare dem at gravide altså ska ha deres lure, ellers går det galt...  Vh stine

har virkelig overvejet det... og er meget forundret over han ik har holdt frokost endnu  men så kan man da håbe han springer frokosten over og køre tidligt hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.