hihihi!!! shhhh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Kay

manden har føsdag i dag... og forventer ik vi holder noget da jeg har termin i morgen... har fået arangeret at mandens forældre kommer i aften... og det ved han... for så ved jeg at han støvsuger når han kommer hjem og så havde jeg en undskyldning for at vi i går skulle handle til boller og lagkage

men hans bror + kæreste kommer også... og mine forældre, min bror og hans kæreste...

nøøøj det er svært at tie stille...  godt han er på arbejde... for skal også lige bage en drømme kage så der er nok  

boller, cacao, lagkage og drømme kage i aften og han tror kun det er hans forældre der kommer forbi  naii hvor jeg glæder mig til at se hans ansigt... men nu må jeg nok hellere komme igang med at bage så jeg kan gemme drømmekagen inden han kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

nielsen80

Nej hvor dejligt!

Er sikker på, at han bliver vildt glad for det.

Anmeld

6. august 2012

Kongmulle

Kay skriver:

manden har føsdag i dag... og forventer ik vi holder noget da jeg har termin i morgen... har fået arangeret at mandens forældre kommer i aften... og det ved han... for så ved jeg at han støvsuger når han kommer hjem og så havde jeg en undskyldning for at vi i går skulle handle til boller og lagkage

men hans bror + kæreste kommer også... og mine forældre, min bror og hans kæreste...

nøøøj det er svært at tie stille...  godt han er på arbejde... for skal også lige bage en drømme kage så der er nok  

boller, cacao, lagkage og drømme kage i aften og han tror kun det er hans forældre der kommer forbi  naii hvor jeg glæder mig til at se hans ansigt... men nu må jeg nok hellere komme igang med at bage så jeg kan gemme drømmekagen inden han kommer hjem

Tillykke med ham

Anmeld

6. august 2012

Frk.S

Dejligt med en overraskelse, og at han alligevel bliver fejret.

Det er nu lidt hyggeligt med små hemmeligheder - jeg er også en af dem der har mega svært ved ikke at afsløre sådan noget. 

Anmeld

6. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Nej hvor dejligt!

Er sikker på, at han bliver vildt glad for det.

det er jeg sikker på han gør

Anmeld

6. august 2012

Kay

Kongmulle skriver:

Tillykke med ham

Anmeld

6. august 2012

Kay

Frk.S skriver:

Dejligt med en overraskelse, og at han alligevel bliver fejret.

Det er nu lidt hyggeligt med små hemmeligheder - jeg er også en af dem der har mega svært ved ikke at afsløre sådan noget. 

syntes simpelthend det er så svært...  men det er lykkeds indtil nu... tror jeg nok... han virker ik til at vide noget...

Anmeld

6. august 2012

OktoberMor

Kay skriver:

Tillykke med ham herfra! Det er da spændende, håber han bliver glad for overraskelsen... Også håber jeg at bebsen forbliver i maven, indtil i har fået kage, boller osv.. Så du ikke går glip af det! 

Anmeld

6. august 2012

Kay

OktoberMor skriver:

Tillykke med ham herfra! Det er da spændende, håber han bliver glad for overraskelsen... Også håber jeg at bebsen forbliver i maven, indtil i har fået kage, boller osv.. Så du ikke går glip af det! 

det skal hun dælemer...  hun har fået besked på at blive der inde bare intil 1 minut over 24

Anmeld

6. august 2012

OktoberMor

Kay skriver:

det skal hun dælemer...  hun har fået besked på at blive der inde bare intil 1 minut over 24

Haha, så må vi håbe hun overholder det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.