Leggings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Hi hi  Min datter er 2 år og 9 mdr. Og erheldigvis ikke så slem li på det punkt i hvert fald. Har også tænkt på bare en bluse udenover. Hvordan har du det selv med det?

Jeg synes det er fint for det meste er det leggins med mønster/figurer hun har på også har hun selvfølgelig undertrøje + underbukser under også bare en ensfarvet langærmet bluse til.

Jeg synes ikke det er anderledes end et par stramme cowboy bukser nærmest, så jeg sr ikke noget problem i hun ikke har kjole, nederdel eller andet ovenover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Pige2009

tanja. skriver:

Nej jeg har det som dig,, synes ikke bare en bluse, alså medmindre den er lidt lang i det med leggins synes jeg helst overdelen skal nå ned over måsen

Det er også præcis sådan jeg har det Det andet ser bare ikke rigtigt ud på en eller anden måde

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Jeg synes det er fint for det meste er det leggins med mønster/figurer hun har på også har hun selvfølgelig undertrøje + underbukser under også bare en ensfarvet langærmet bluse til.

Jeg synes ikke det er anderledes end et par stramme cowboy bukser nærmest, så jeg sr ikke noget problem i hun ikke har kjole, nederdel eller andet ovenover.

Ok. Må lige tænke over det

Anmeld

6. august 2012

Tulle28

tanja. skriver:

Lærke har inten kjole, nederdel eller en halvlang tunika på hvis hun har leggins på

Samme her:-)

Anmeld

6. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Baagøe skriver:

Ja, samme som min datter. Der er nemlig Danefæ på tilbud mange steder og har set et par fede leggins, men ingen kjole til i hendes str. Så sagde,in mor, at hun kunne have en bluse på til, men det synes jeg ikke helt passer sammen? Eller er det bare mig?

Jeg ville ikke give min datter kun en bluse på dertil. Der mangler noget i mine øjne. Hvad med en sød cowboy nederdel eller lignende?

Anmeld

7. august 2012

Pige2009

PT skriver:

Jeg ville ikke give min datter kun en bluse på dertil. Der mangler noget i mine øjne. Hvad med en sød cowboy nederdel eller lignende?

Leggins er droppet Giver dig helt ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.