Leggings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Pige2009

Hej piger.

Hvad har jeres børn på, når de har leggins på? Altså mere end leggins...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Koen.

Lærke har inten kjole, nederdel eller en halvlang tunika på hvis hun har leggins på

Anmeld

5. august 2012

132319

En halv lang tunika eller en kjole

Anmeld

5. august 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Hej piger.

Hvad har jeres børn på, når de har leggins på?

Min datter, 27 måneder, er meget stædig hvad angår tøj. Hun vil helst selv bestemme alt hvad hun skal have på og har en mening om hvad der er pænt og ikke pænt.

Oftest har hun bare undertrøje også en alm. Langærmede trøjer over for det er sådan hun gerne vil have det nogle gange går det dog med en kjole og en cardigan.

Anmeld

5. august 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det er ikke så ofte at Sofie har leggings på, men når hun har er det som regel med en nederdel eller ballonshorts udover. Hun glider ikke at have kjoler på

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

tanja. skriver:

Lærke har inten kjole, nederdel eller en halvlang tunika på hvis hun har leggins på

Ja, samme som min datter. Der er nemlig Danefæ på tilbud mange steder og har set et par fede leggins, men ingen kjole til i hendes str. Så sagde,in mor, at hun kunne have en bluse på til, men det synes jeg ikke helt passer sammen? Eller er det bare mig?

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Min datter, 27 måneder, er meget stædig hvad angår tøj. Hun vil helst selv bestemme alt hvad hun skal have på og har en mening om hvad der er pænt og ikke pænt.

Oftest har hun bare undertrøje også en alm. Langærmede trøjer over for det er sådan hun gerne vil have det nogle gange går det dog med en kjole og en cardigan.

Hi hi  Min datter er 2 år og 9 mdr. Og erheldigvis ikke så slem li på det punkt i hvert fald. Har også tænkt på bare en bluse udenover. Hvordan har du det selv med det?

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

132319 skriver:

En halv lang tunika eller en kjole

Jeps. Oki doki

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

AnjaM skriver:

Det er ikke så ofte at Sofie har leggings på, men når hun har er det som regel med en nederdel eller ballonshorts udover. Hun glider ikke at have kjoler på

Nederdel - god idé

Anmeld

6. august 2012

Koen.

Baagøe skriver:

Ja, samme som min datter. Der er nemlig Danefæ på tilbud mange steder og har set et par fede leggins, men ingen kjole til i hendes str. Så sagde,in mor, at hun kunne have en bluse på til, men det synes jeg ikke helt passer sammen? Eller er det bare mig?

Nej jeg har det som dig,, synes ikke bare en bluse, alså medmindre den er lidt lang i det med leggins synes jeg helst overdelen skal nå ned over måsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.