Kære Piger på baby.dk
Jeg kan ikke holde ud at være anonym mere , jeg må simpelthen ud med det nu, og da familien godt kender til vores problemer, vil jeg ikke gemme mig mere herinde ( aner ikke om noget familie eller venner er her inde)...
Sagen den er at vi har prøvet at blive gravid med nummer 2 ønskebarn i 3 år & 5 måneder, og jeg kan ikke klare skuffelserne mere nu måned efter måned, så nu er Manden og jeg blevet enige om at hvis min mens dukker op i næste uge, så Ringer vi til lægen og kommer i udredning , jeg har ventet så længe med det, fordi jeg virkelig har håbet på at det snart lykkeds, men der sker ingen ting
og ved at der er mange af jer Piger som ved hvor hårdt dette er..
er så bekymret for at det slet ikke lykkeds os, men er samtidig positiv og siger til mig selv, at SELVFØLGELIG LYKKEDS det !
men Åååh . frygten fylder så meget.....
så nu glæder jeg mig til at komme i udredning, og så må tiden jo vise hvordan og hvorledes ...
hva hvis vi får den der dianose, hvor ingen af os fejler noget, men at det bare ikke lykkeds os, Kan vi så få hjælp til det ??? altså at få et barn ? jeg tænker på det der isinemesering eller hvad det hedder ?????
Åååh , fremover kommer der nok en masse indlæg fra mig, om alt det her, men håber i vil støtte mig igennem det, da manden ikke tåler for meget bekymringssnak om babyer, Han vil ligeså meget som mig have nummer 2 NU, og helst for 3 år siden 
Det blev lidt langt, men håber i har læst med, og har nogen GODE erfaringer og dele med mig.. Helst positive 
til jer alle fra Mig