Udredning , springer frem nu , ikke mere anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

MariaKyedDK

Omsorgsgiver skriver:

Har ikke nogen erfaring men vil bare give dig et kram og ønske al mulig held og lykke fremover og krydser fingre for at I meget snart har en dejlig baby i armene!

Mange Tak skal du have

til dig

har virkelig brug for forståelse og krydsede finger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MariaKyedDK skriver:

Mange Tak skal du have

til dig

har virkelig brug for forståelse og krydsede finger

Det kan jeg sagtens forstå så sender alle de krydsede fingre afsted til jer som jeg kan

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

Omsorgsgiver skriver:

Det kan jeg sagtens forstå så sender alle de krydsede fingre afsted til jer som jeg kan

Mange mange Tak

Anmeld

5. august 2012

LISBETH:-)

MariaKyedDK skriver:

årh

TAK for dit meget positive svar til mig, det trøster jo ENDNU mere at høre at det sagtens kan lade sig gøre...

åååh jeg har bare lyst til at ringe til lægen LIGE NU , men de har jo lukket grunden til jeg ikke har kontaktet lægen endnu er fordi jeg er møg nervøs og bange hvis de skal tage blodprøver , jeg synes selvfølgelig heller ikke det er rart at ligge der med benene oppe og de skal alt muligt, ( men lige nu er jeg næsten ligeglad ) vil bare så gerne have ønskebarnet nummer 2... jeg er seriøst begyndt at købe babyting, for jeg er ved at græde hver gang jeg ser noget sødt, og jeg ik er gravid....

stort tillykke med dine børn , hvor er det fantastisk med den hjælp, når man af en eller anden grund ikke selv kan! ...

Man skal have taget blodprøve - Desværre og ja man skal også sprede benene en hel masse gange og ja man skal nok også proppe sig med homoner og JA det er fandme ikke ret sjovt! MEN det der kommer ud af det er det hele værd og jeg gør det snart igen for 12 (og forhåbentlig sidste) gang!

Man kan vende sig til meget - underligt men det kan man altså!

Jeg har faktisk også aborteret 6 gange igennem forløbet og håber virkelig virkelig virkelig ikke det sker igen nu hvor vi starter op til september. Men igen når man så har fået ønskebarnet så er alle prøvelserne man skulle igennem småting iforhold til resultatet.

Lidt ligesom at føde. Det gør man jo heller aldrig igen lige efter man har født, men så glemmer man det lidt og så bliver ønsket så stort at man bare skal igennem det!

Ring til lægen imorgen Tro mig det vil gøre det nemmere at man ved at backuppen er igang

Anmeld

5. august 2012

sus73

MariaKyedDK skriver:

åååh jeg har bare lyst til at ringe til lægen LIGE NU , men de har jo lukket grunden til jeg ikke har kontaktet lægen endnu er fordi jeg er møg nervøs og bange hvis de skal tage blodprøver , jeg synes selvfølgelig heller ikke det er rart at ligge der med benene oppe og de skal alt muligt, ( men lige nu er jeg næsten ligeglad ) vil bare så gerne have ønskebarnet nummer 2... jeg er seriøst begyndt at købe babyting, for jeg er ved at græde hver gang jeg ser noget sødt, og jeg ik er gravid....

Du slipper ikke for hverken blodprøver eller at ligge med stængerne i vejret, og nej det er ikke særlig sjovt, men man vænner sig næsten til det! Jeg selv tænker "hvis det er det der skal til for at det lykkes at blive gravid", og det hjælper lidt på det hele, når man efterhånden synes at man har været nok igennem. Held og lykke med det.

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Kære Piger på baby.dk

Jeg kan ikke holde ud at være anonym mere , jeg må simpelthen ud med det nu, og da familien godt kender til vores problemer, vil jeg ikke gemme mig mere herinde ( aner ikke om noget familie eller venner er her inde)...

Sagen den er at vi har prøvet at blive gravid med nummer 2 ønskebarn i 3 år & 5 måneder, og jeg kan ikke klare skuffelserne mere nu måned efter måned, så nu er Manden og jeg blevet enige om at hvis min mens dukker op i næste uge, så Ringer vi til lægen og kommer i udredning , jeg har ventet så længe med det, fordi jeg virkelig har håbet på at det snart lykkeds, men der sker ingen ting og ved at der er mange af jer Piger som ved hvor hårdt dette er..

er så bekymret for at det slet ikke lykkeds os, men er samtidig positiv og siger til mig selv, at SELVFØLGELIG LYKKEDS det ! men Åååh . frygten fylder så meget.....

så nu glæder jeg mig til at komme i udredning, og så må tiden jo vise hvordan og hvorledes ...

hva hvis vi får den der dianose, hvor ingen af os fejler noget, men at det bare ikke lykkeds os, Kan vi så få hjælp til det ??? altså at få et barn ? jeg tænker på det der isinemesering eller hvad det hedder ?????

Åååh , fremover kommer der nok en masse indlæg fra mig, om alt det her, men håber i vil støtte mig igennem det, da manden ikke tåler for meget bekymringssnak om babyer, Han vil ligeså meget som mig have nummer 2 NU, og helst for 3 år siden

Det blev lidt langt, men håber i har læst med, og har nogen GODE erfaringer og dele med mig.. Helst positive

til jer alle fra Mig 

åååh nej , jeg er forvirret, har lige siddet og læst en masse indlæg i kategorien '' barnløsbehandling'' , jeg føler mig sleeeeet ikke klar til alt det der undersøgelser osv er virkelig bange og nervøs for det....

og har slet ik lyst til at ligge unde r den her kategori

Anmeld

6. august 2012

Nessie

MariaKyedDK skriver:

åååh nej , jeg er forvirret, har lige siddet og læst en masse indlæg i kategorien '' barnløsbehandling'' , jeg føler mig sleeeeet ikke klar til alt det der undersøgelser osv er virkelig bange og nervøs for det....

og har slet ik lyst til at ligge unde r den her kategori

Det er heller ikke den sjoveste kategori at være i, men som du kan se, så er der også mange positive historier

Man vænner sig faktisk hurtigt til alt det halløj, og det kan jo være at I kan nøjes med inseminering, det skulle ikke være så slemt.

Håber at de finder ud af hvorfor du ikke bliver gravid, men håber da endnu mere at det lykkes naturligt, nu hvor beslutningen om hjælp er taget

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

Vil bare ønske jer alt mulig held og lykke med PB, håber snart du bliver gravis så i kan få de børn i ønske jer :-)

Monica

Anmeld

6. august 2012

MariaKyedDK

Nessie skriver:

Det er heller ikke den sjoveste kategori at være i, men som du kan se, så er der også mange positive historier

Man vænner sig faktisk hurtigt til alt det halløj, og det kan jo være at I kan nøjes med inseminering, det skulle ikke være så slemt.

Håber at de finder ud af hvorfor du ikke bliver gravid, men håber da endnu mere at det lykkes naturligt, nu hvor beslutningen om hjælp er taget

TAk skal du have

tjaaah , og måske synes jeg os det lyder værer og mere skræmmende end det i virkeligheden er

Anmeld

6. august 2012

MariaKyedDK

Monica P skriver:

Vil bare ønske jer alt mulig held og lykke med PB, håber snart du bliver gravis så i kan få de børn i ønske jer :-)

Monica

Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.