Udredning , springer frem nu , ikke mere anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

MariaKyedDK

come2 skriver:

Vi har prøvet i ca. 2 år.

Hva med jer?

Du er altid velkommen til at skrive til mig

Årh Tak og Iligemåde

vi har prøvet i 3 År & 4 Måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

come2

MariaKyedDK skriver:

Årh Tak og Iligemåde

vi har prøvet i 3 År & 4 Måneder

Puha det er længe! Er din søn fra et tidligere forhold eller?

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

come2 skriver:

Puha det er længe! Er din søn fra et tidligere forhold eller?

ja meget længe også derfor jeg ikke kan holde det ud mere, så det trøster mig lidt at man kan få udredning og hjælp... forhåbenligt...

nej han er ikke fra et tidligere forhold, samme mand

Anmeld

5. august 2012

come2

MariaKyedDK skriver:

ja meget længe også derfor jeg ikke kan holde det ud mere, så det trøster mig lidt at man kan få udredning og hjælp... forhåbenligt...

nej han er ikke fra et tidligere forhold, samme mand

Det trøster jeg også mig selv med.

Det skal nok lykkedes på den ene eller den anden måde.

Prøvede i også længe med ham?

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

come2 skriver:

Det trøster jeg også mig selv med.

Det skal nok lykkedes på den ene eller den anden måde.

Prøvede i også længe med ham?

Ja det SKAL nok lykkeds

Nej , og det er det som er utroligt, ham lavede vi på aller første forsøg.. !! nåede ikke engang at få mens efter vi aftalte at få børn

Anmeld

5. august 2012

come2

MariaKyedDK skriver:

Ja det SKAL nok lykkeds

Nej , og det er det som er utroligt, ham lavede vi på aller første forsøg.. !! nåede ikke engang at få mens efter vi aftalte at få børn

Skriver lige privat besked

Anmeld

5. august 2012

LISBETH:-)

Hej:-)

Synes jeg lige ville komme med et lille pip

Vi var 3 år om at få nr. 1 søgte hjælp efter 1,5 år og så ja så tog det 1,5 inden jeg blev gravid. Med nr. 2 tog det 2 år og 10 mdr også her fik jeg hjælp. Vi har ialt været igennem 11 x IUI-H

Lige pt venter vi på at det skal blive d. 11/9 da vi der har en tid på fertilitetsklinikken på rigshospitalet for at få hjælp til at få nr. 3

Jeg vil sige at det bedste vi nogensinde har gjort er at søge hjælp. Jeg synes det var en lettelse da alle undersøgelserne var ovre og vi var igang. Jeg har hele tiden følt at der var meget større sansynlighed for at jeg ville blive gravid, da vi først var i behandling. For os var beslutningen egentlig ikke så svær vi skulle bare videre, og vi skulle igang!

Vi er også det man beskriver som uforklarlige barnløse (Det er vi jo så ikke mere da vi har fået 2 dejlige piger) altså der er (var) intet galt med os. Det har så siden hen vist sig at vi begge er bærer af et sjældent syndrom og det kan være årsagen til alle graviditets problemerne. Vi har fået hjælp hele vejen igennem - Du behøver "bare" at være barnløs for at få hjælp, du skal ikke nødvendigvis have en bestemt diagnose før de vil hjælpe jer.

Så alt i alt er mit råd herfra at komme til lægen og få det sat i værk - der er jo intet der siger at i ikke imens må øve jer alt det i kanog så måske er heldige og blive naturligt gravid!

Rigtig meget held og lykke herfra!

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

come2 skriver:

Skriver lige privat besked

Anmeld

5. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Har ikke nogen erfaring men vil bare give dig et kram og ønske al mulig held og lykke fremover og krydser fingre for at I meget snart har en dejlig baby i armene!

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

LISBETH:-) skriver:

Hej:-)

Synes jeg lige ville komme med et lille pip

Vi var 3 år om at få nr. 1 søgte hjælp efter 1,5 år og så ja så tog det 1,5 inden jeg blev gravid. Med nr. 2 tog det 2 år og 10 mdr også her fik jeg hjælp. Vi har ialt været igennem 11 x IUI-H

Lige pt venter vi på at det skal blive d. 11/9 da vi der har en tid på fertilitetsklinikken på rigshospitalet for at få hjælp til at få nr. 3

Jeg vil sige at det bedste vi nogensinde har gjort er at søge hjælp. Jeg synes det var en lettelse da alle undersøgelserne var ovre og vi var igang. Jeg har hele tiden følt at der var meget større sansynlighed for at jeg ville blive gravid, da vi først var i behandling. For os var beslutningen egentlig ikke så svær vi skulle bare videre, og vi skulle igang!

Vi er også det man beskriver som uforklarlige barnløse (Det er vi jo så ikke mere da vi har fået 2 dejlige piger) altså der er (var) intet galt med os. Det har så siden hen vist sig at vi begge er bærer af et sjældent syndrom og det kan være årsagen til alle graviditets problemerne. Vi har fået hjælp hele vejen igennem - Du behøver "bare" at være barnløs for at få hjælp, du skal ikke nødvendigvis have en bestemt diagnose før de vil hjælpe jer.

Så alt i alt er mit råd herfra at komme til lægen og få det sat i værk - der er jo intet der siger at i ikke imens må øve jer alt det i kanog så måske er heldige og blive naturligt gravid!

Rigtig meget held og lykke herfra!

årh

TAK for dit meget positive svar til mig, det trøster jo ENDNU mere at høre at det sagtens kan lade sig gøre...

åååh jeg har bare lyst til at ringe til lægen LIGE NU , men de har jo lukket grunden til jeg ikke har kontaktet lægen endnu er fordi jeg er møg nervøs og bange hvis de skal tage blodprøver , jeg synes selvfølgelig heller ikke det er rart at ligge der med benene oppe og de skal alt muligt, ( men lige nu er jeg næsten ligeglad ) vil bare så gerne have ønskebarnet nummer 2... jeg er seriøst begyndt at købe babyting, for jeg er ved at græde hver gang jeg ser noget sødt, og jeg ik er gravid....

stort tillykke med dine børn , hvor er det fantastisk med den hjælp, når man af en eller anden grund ikke selv kan! ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.