Hej:-)
Synes jeg lige ville komme med et lille pip 
Vi var 3 år om at få nr. 1 søgte hjælp efter 1,5 år og så ja så tog det 1,5 inden jeg blev gravid. Med nr. 2 tog det 2 år og 10 mdr også her fik jeg hjælp. Vi har ialt været igennem 11 x IUI-H
Lige pt venter vi på at det skal blive d. 11/9 da vi der har en tid på fertilitetsklinikken på rigshospitalet for at få hjælp til at få nr. 3
Jeg vil sige at det bedste vi nogensinde har gjort er at søge hjælp. Jeg synes det var en lettelse da alle undersøgelserne var ovre og vi var igang. Jeg har hele tiden følt at der var meget større sansynlighed for at jeg ville blive gravid, da vi først var i behandling. For os var beslutningen egentlig ikke så svær vi skulle bare videre, og vi skulle igang!
Vi er også det man beskriver som uforklarlige barnløse (Det er vi jo så ikke mere da vi har fået 2 dejlige piger) altså der er (var) intet galt med os. Det har så siden hen vist sig at vi begge er bærer af et sjældent syndrom og det kan være årsagen til alle graviditets problemerne. Vi har fået hjælp hele vejen igennem - Du behøver "bare" at være barnløs for at få hjælp, du skal ikke nødvendigvis have en bestemt diagnose før de vil hjælpe jer.
Så alt i alt er mit råd herfra at komme til lægen og få det sat i værk - der er jo intet der siger at i ikke imens må øve jer alt det i kan
og så måske er heldige og blive naturligt gravid!
Rigtig meget held og lykke herfra!
Anmeld