Har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

MorDk

Stéphanie skriver:

Ved ærlig talt heller ikke hvordan jeg kunne få mig selv til det, tror bare jeg havde fået nok, og anede virkelig ikke hvad jeg skulle stille op

Det troede jeg heller ikke de kunne, men hun rejste sig og gik, og ville helst ikke være i nærheden af mig, hun virkede virkelig pinlig over at være i mit selskab

Jeg kan godt forstå dig, det er virkelig ikke sjovt, men måske det bare er en fase?

Håber godt nok bare det er en fase!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MorDk

Maja88 skriver:

selvf. må man ikke slå med ting eller på andre..men jeg har siddet på gulvet medmange flitsbue unger mens jeg har hold dem har jeg prøvet at forklare hvorfor vi sidder og prøvet at sætte ord på deres frustration.. det er en super hådr situation for en som person.. men det har virket... sig til ham måsle.. jeg kan godt s du er sur ovrr mor åbnede bananen men jeg vil ikke have du slår mig.. det gør ondt på mornog mor bliver ked af det.. og  så ville jeg flytte ham.. og eælers ville jeg ty til det ovenfor beskrevet

Måske jeg skal præve at holde ham fast... men tænker bare om han overhovedet høre efter... for tænker han så ikke KUN på at komme væk fra mig?

Anmeld

5. august 2012

klmf

MorDk skriver:

Tænker det er vigtigt at vi som forældre bevarer roen ihvertfald... MEN jeg sys virkelig det er svært til tider... og jeg bryder virkelig ikke om hans adfærd.... med at sparke og slå til tingene... Tænkte på at spørge i vuggestuen om han gør det der... og om der er andre der er sådan... for et eller andet sted må han ha det fra?

Altså, her er det sådan at i dp er han aldrig sådan, der er han den der tuller rundt og leger og helst undgår konflikter. Så måske han egentlig afreagerer herhjemme, det er vel også det sundeste, det er jo os, der er hans nærmeste og os han skal 'spille bolden op imod' så at sige.

Bassen har ikke noget sprog endnu, så jeg gør enten det at jeg holder ham fast og snakker med ham om, hvad det er han er blevet så stjernetosset over. Eller lader ham ligge til det værste er dampet af og så prøver at snakke med ham.... Ved dog ikke om det ville være bedre, hvis han kunne snakke, så fik jeg nok bare en ordentlig verbal øretæve, he he...

Jeg tænker - som med alt andet - det er bare en fase! Og håber den ikke varer flere år...

Anmeld

5. august 2012

MorDk

lotchen skriver:

Altså, her er det sådan at i dp er han aldrig sådan, der er han den der tuller rundt og leger og helst undgår konflikter. Så måske han egentlig afreagerer herhjemme, det er vel også det sundeste, det er jo os, der er hans nærmeste og os han skal 'spille bolden op imod' så at sige.

Bassen har ikke noget sprog endnu, så jeg gør enten det at jeg holder ham fast og snakker med ham om, hvad det er han er blevet så stjernetosset over. Eller lader ham ligge til det værste er dampet af og så prøver at snakke med ham.... Ved dog ikke om det ville være bedre, hvis han kunne snakke, så fik jeg nok bare en ordentlig verbal øretæve, he he...

Jeg tænker - som med alt andet - det er bare en fase! Og håber den ikke varer flere år...

Puha... ja en fase... Hope so...

Ja i vuggeren er han også ret afdæmpet også når vi er ude. Så er han bare en ENGEL... (heldigvis)...

Anmeld

5. august 2012

Clisolka

Du er ikke alene! Den unge dame herhjemme er lige nøjagtig på samme måde, dog slår hun ikke hovedet ind i vægge osv. Men hun er dælme blevet god til at nikke skaller, nive, bide, slå og hvad der ellers hører med.... Og så har hun sin mors temperament - og stædighed fra sin far 

Indtil videre når hun laver ballade når vi er ude og handle, så går jeg ud af butikken med hende  

Vi siger fra, men hun står og griner af os bagefter - øøøøj, jeg håber det bare er en fase 

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Du er ikke alene! Den unge dame herhjemme er lige nøjagtig på samme måde, dog slår hun ikke hovedet ind i vægge osv. Men hun er dælme blevet god til at nikke skaller, nive, bide, slå og hvad der ellers hører med.... Og så har hun sin mors temperament - og stædighed fra sin far 

Indtil videre når hun laver ballade når vi er ude og handle, så går jeg ud af butikken med hende  

Vi siger fra, men hun står og griner af os bagefter - øøøøj, jeg håber det bare er en fase 

Hvor er de bare "stride" de unger hehe...

Jeg må ærligt indrømme at jeg er GLAD for at der er andre børn som ER liiiige sådan! Er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind nogle gange...

Anmeld

5. august 2012

henh01

da min datter var mindre havde hun også en periode hvor hun var selvskadende i større eller mindre grad. Jeg krammede hende simpelthen så meget jeg kunne når hun begyndte at rive sig i håret, vuggede hende, sagde shhh ind i hendes øre så det beroligede hende og viste hende at det var okay at være sur, frustreret men at jeg var her for hende uanset hvad.

Anmeld

5. august 2012

Maja88

MorDk skriver:

Måske jeg skal præve at holde ham fast... men tænker bare om han overhovedet høre efter... for tænker han så ikke KUN på at komme væk fra mig?

så hold ham fast ig tæt til han r rolig... for mange har det en afslapoende effekt til sidst.. de vil starte ned at stritte imod men så finde ro

Anmeld

5. august 2012

MorDk

henh01 skriver:

da min datter var mindre havde hun også en periode hvor hun var selvskadende i større eller mindre grad. Jeg krammede hende simpelthen så meget jeg kunne når hun begyndte at rive sig i håret, vuggede hende, sagde shhh ind i hendes øre så det beroligede hende og viste hende at det var okay at være sur, frustreret men at jeg var her for hende uanset hvad.

Sys bare det er svært at komme tæt på ham når han slår!!!

Anmeld

5. august 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hvor er de bare "stride" de unger hehe...

Jeg må ærligt indrømme at jeg er GLAD for at der er andre børn som ER liiiige sådan! Er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind nogle gange...

Ja de kan være stride nogle gange  Og godt at høre vi ikke er alene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.