MorDk skriver:
Tænker det er vigtigt at vi som forældre bevarer roen ihvertfald... MEN jeg sys virkelig det er svært til tider... og jeg bryder virkelig ikke om hans adfærd.... med at sparke og slå til tingene... Tænkte på at spørge i vuggestuen om han gør det der... og om der er andre der er sådan... for et eller andet sted må han ha det fra?
Altså, her er det sådan at i dp er han aldrig sådan, der er han den der tuller rundt og leger og helst undgår konflikter. Så måske han egentlig afreagerer herhjemme, det er vel også det sundeste, det er jo os, der er hans nærmeste og os han skal 'spille bolden op imod' så at sige.
Bassen har ikke noget sprog endnu, så jeg gør enten det at jeg holder ham fast og snakker med ham om, hvad det er han er blevet så stjernetosset over. Eller lader ham ligge til det værste er dampet af og så prøver at snakke med ham.... Ved dog ikke om det ville være bedre, hvis han kunne snakke, så fik jeg nok bare en ordentlig verbal øretæve, he he...
Jeg tænker - som med alt andet - det er bare en fase! Og håber den ikke varer flere år...
Anmeld