Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fidus skriver: Tillykke med hende og hvor ser hun sød og rar ud håber at du får en masse gode timer med hende
Tillykke med hende og hvor ser hun sød og rar ud håber at du får en masse gode timer med hende
Tusind tak skal du have...
Planen er at jeg køber hende senere når jeg er færdig med at læse og har et godt job...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstrålebørn skriver: Har oplevede engang at jeg spurgte en om jeg måtte rides hendes hest når hun ikke kunne eller skulle noget... Fik svaret at der var ikke andre der skulle ride hendes hest, for det kunne kun ødelægge hesten...
Har oplevede engang at jeg spurgte en om jeg måtte rides hendes hest når hun ikke kunne eller skulle noget... Fik svaret at der var ikke andre der skulle ride hendes hest, for det kunne kun ødelægge hesten...
Det kan også NEMT ødelægge hesten!! Jeg skal personligt udvælge de piger/demn pige der skal ride min - hun skal ride under mine regler!
Solstrålebørn skriver: Tusind tak skal du have... Planen er at jeg køber hende senere når jeg er færdig med at læse og har et godt job...
Fantastisk at høre har selv en hoppe og hun er 3 år, hun er bare ikke så stor som din men elsker hvert minut sammen med hende
Nu er jeg slet ikke hestepige, og tror heller aldrig jeg bliver det, hehe. Men hvad vil det sige at du har købt en anpart i hende?
FrkT skriver: Nu er jeg slet ikke hestepige, og tror heller aldrig jeg bliver det, hehe. Men hvad vil det sige at du har købt en anpart i hende?
Det betyder at jeg har det halve af parten... Det halve af hesten...
Man kalder det også halvpart...
Fidus skriver: Fantastisk at høre har selv en hoppe og hun er 3 år, hun er bare ikke så stor som din men elsker hvert minut sammen med hende
Årh dejligt...
Solstrålebørn skriver: Det betyder at jeg har det halve af parten... Det halve af hesten... Man kalder det også halvpart...
Okay, hvem har så den anden halvdel?
Og hvor skal hesten "opbevares"?
FrkT skriver: Okay, hvem har så den anden halvdel? Og hvor skal hesten "opbevares"?
Min søster har den anden halvdel...
Jamen tænker at hun kan stå i stuen... Ej hun står på min søster's gård mellem Sinding og Balle...
michelledam skriver: Hvor er hun flot. Tillykke med en del af hende hihihihi
Hvor er hun flot. Tillykke med en del af hende hihihihi
Tusind tak skal du have... Ja hun er rigtig flot...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128