Hun høre vel under her... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Solstrålebørn

Jeg har lige idag købt anpart i skønne Freja... Gud hvor glæder jeg mig til at skal bruge en masse tid med hende.... 

Hun er en 6 årige hoppe...  

Her er lige nogle billeder af hende... 

Jeg er rigtig glad for hende allerede... Det er så lige sådan ca 10 - 11 år siden jeg sidst har sat på hesteryg... Glæder mig til at komme igang igen... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Dinna88

Ih, hun ser sød ud!
Er det en dressurhest eller en hyggehest, eller?

Jeg droppede selv ridningen for fire år siden, efter 11 år. Jeg ELSKER at ride, men jeg er kommet til det punkt hvor jeg skal have min egen. Ridning er som cykling for mig - jeg glemmer aldrig hvordan jeg ridder en god dressurhest. Så når vi engang får plads til en hypper, så skal vi have en Der går mange år. 10-15 år. Men jeg glæder mig.

Anmeld

4. august 2012

Solstrålebørn

Dinna88 skriver:

Ih, hun ser sød ud!
Er det en dressurhest eller en hyggehest, eller?

Jeg droppede selv ridningen for fire år siden, efter 11 år. Jeg ELSKER at ride, men jeg er kommet til det punkt hvor jeg skal have min egen. Ridning er som cykling for mig - jeg glemmer aldrig hvordan jeg ridder en god dressurhest. Så når vi engang får plads til en hypper, så skal vi have en Der går mange år. 10-15 år. Men jeg glæder mig.

Hun er dælme også dejlig... 

Hun er dressur hest... Her i starten bliver hun en hygge hest og senere en jeg tager ud og starter stævner med...  Når jeg så er færdig med at læse og har et job med god løn, så køber jeg hende... 

Jeg har bare savnet det så meget... Glæder mig til at komme igang... 

Anmeld

4. august 2012

Dinna88

Solstrålebørn skriver:

Hun er dælme også dejlig... 

Hun er dressur hest... Her i starten bliver hun en hygge hest og senere en jeg tager ud og starter stævner med...  Når jeg så er færdig med at læse og har et job med god løn, så køber jeg hende... 

Jeg har bare savnet det så meget... Glæder mig til at komme igang... 

Fedt! Det er præcis de planer jeg har! Jeg skal dog ikke starte stævner. Jeg har været til dem jeg ville til Så jeg køber en hoppe der ikke er "meget værd" og træner hende op - for så sandsynligvis at lade unge piger ride hende, gratis, og på den måde få hende til stævner.

Anmeld

4. august 2012

Solstrålebørn

Dinna88 skriver:

Fedt! Det er præcis de planer jeg har! Jeg skal dog ikke starte stævner. Jeg har været til dem jeg ville til Så jeg køber en hoppe der ikke er "meget værd" og træner hende op - for så sandsynligvis at lade unge piger ride hende, gratis, og på den måde få hende til stævner.

Sådan kunne man også gøre det... Her har jeg heldigvis min søster til at ride hende de dage jeg ikke kan...  Har købt anpart igennem hende... 

Anmeld

4. august 2012

Hvem?

Solstrålebørn skriver:

Jeg har lige idag købt anpart i skønne Freja... Gud hvor glæder jeg mig til at skal bruge en masse tid med hende.... 

Jeg er rigtig glad for hende allerede... Det er så lige sådan ca 10 - 11 år siden jeg sidst har sat på hesteryg... Glæder mig til at komme igang igen... 

TILLYKKE

Håber du blir rigtig glad for hende

Hilsen en tosset hestepige med to egne heste hjemme

Anmeld

4. august 2012

Solstrålebørn

Hvem? skriver:

TILLYKKE

Håber du blir rigtig glad for hende

Hilsen en tosset hestepige med to egne heste hjemme

Tusind tak skal du have...  Glæder mig...  

Heste er skønne... 

Anmeld

4. august 2012

Dinna88

Solstrålebørn skriver:

Sådan kunne man også gøre det... Her har jeg heldigvis min søster til at ride hende de dage jeg ikke kan...  Har købt anpart igennem hende... 

Jeg kender skam også en del der ville ride min - men jeg vil hellere give unge piger med potentiale, uden penge, en chance! Sådan en chance kunne jeg nemlig selv have brugt, så havde jeg selv redet i dag.

Anmeld

4. august 2012

Solstrålebørn

Dinna88 skriver:

Jeg kender skam også en del der ville ride min - men jeg vil hellere give unge piger med potentiale, uden penge, en chance! Sådan en chance kunne jeg nemlig selv have brugt, så havde jeg selv redet i dag.

Har oplevede engang at jeg spurgte en om jeg måtte rides hendes hest når hun ikke kunne eller skulle noget... Fik svaret at der var ikke andre der skulle ride hendes hest, for det kunne kun ødelægge hesten... 

Anmeld

4. august 2012

Fidus

Solstrålebørn skriver:

Tillykke med hende og hvor ser hun sød og rar ud håber at du får en masse gode timer med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.