at træne renlighed og at være alene hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

PernilleogLouis

Carl-Emil's mor skriver:

Min GR var 9 uger da jeg fik ham hjem og han var renlig efter 2 dage fordi jeg lærte ham. Når man har spist, leget, sovet eller bare puttet hos en så er det direkte ud og tisse i haven - og bingo han fangede det og gav selv lyd.

Alene hjemme - hmm der var han 12 uger tror jeg? Fik ham hjem mens jeg havde piskesmæld men han havde kun været hjemme i 2 døgn da jeg gik igang med at træne..

1.dag " Vi ses om lidt Elmer her er din bamse" også gik jeg i 5 min og kom så tilbage igen og sagde " Hej hvor har du været dygtig kom ud i haven "

og sådan satte jeg det bare hurtigere og hurtigere op... Han var 11 uger første gang alene hjemme i 2 timer uden nogen problemer...

men jeg træner ham stadigvæk da han jo er en hund der rigtig gerne vil trænes.

Min papillon tæve - tjaeh hun gør som der passer hende Ej det passer ikke men fik hende da hun var 12 uger mener jeg for 5 år sidden  ( shiiiit jeg er ved at blive gammel ) så det kan jeg ikke huske hvordan jeg gjorde men nok i stil med min GR

Super tak for rådene må vist også i gang med at lære den at være alene hjemme hurtigt hvis det skal nås i en ferie heldigt jeg ikke arbejder så mange timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

_-Kathrine-_

Vores var nærmest renlig fra starten... Tror kun hun havde 1-2 uheld indenfor...
Mht alene hjemme træning, der startede jeg med at gå ud og komme ind igen med det samme... Så øgede jeg det med 1, 2, 3,5 og så 10 min. Den første dag... Og over nogle dage så gik der længere tid imellem...! Så en meget blid start!
Vi fik at vide af vores nabo at hun pev og hylede lidt efter os de første 14 dage, men så var der intet derefter, og hun har aldrig ødelagt noget...
Så vi har været utrolig heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.