at træne renlighed og at være alene hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.123 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. august 2012

PernilleogLouis

Ved godt det nok er meget forskelligt men kunne godt tænke mig at høre hvornår jeres hvalpe blev renlige og hvor lang tid der gik indtil den kunne være alene hjemme imens I var på arbejde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Anja.t

Min hund blev renlig da den var 8-9 uger

og kunne være alene efter han var 12 uger( vi havde forskudt arbejdstider dengang) så den var kun alene et par timer, men har aldrig haft problemer

Anmeld

3. august 2012

come2

kicha skriver:

Ved godt det nok er meget forskelligt men kunne godt tænke mig at høre hvornår jeres hvalpe blev renlige og hvor lang tid der gik indtil den kunne være alene hjemme imens I var på arbejde??

Min hund var 2 år, før hun faldt helt til ro når hun var alene

renlig da hun var 12-13 uger

Anmeld

3. august 2012

PernilleogLouis

Anja.t skriver:

Min hund blev renlig da den var 8-9 uger

og kunne være alene efter han var 12 uger( vi havde forskudt arbejdstider dengang) så den var kun alene et par timer, men har aldrig haft problemer

hold da op det var hurtigt med renligheden - havde de trænet den inden du fik den?

Anmeld

3. august 2012

PernilleogLouis

come2 skriver:

Min hund var 2 år, før hun faldt helt til ro når hun var alene

renlig da hun var 12-13 uger

puha 2 år - hvordan opførte den sig så når den var alene

Anmeld

3. august 2012

come2

kicha skriver:

puha 2 år - hvordan opførte den sig så når den var alene

Pev og gøede. Det var så belastende

Men jeg gik hjemme med hende 8 mdr fordi jeg var sygemelt, så vi fik desværre ikke lært hende det da jeg altid var hjemme eller havde hende med.

Så det blev lidt hårdt da hun skulle lære det, men det ved vi til næste gang

Anmeld

3. august 2012

PernilleogLouis

come2 skriver:

Pev og gøede. Det var så belastende

Men jeg gik hjemme med hende 8 mdr fordi jeg var sygemelt, så vi fik desværre ikke lært hende det da jeg altid var hjemme eller havde hende med.

Så det blev lidt hårdt da hun skulle lære det, men det ved vi til næste gang

ja puha sikke øv men godt hun fik lært det til sidst

Anmeld

3. august 2012

Anja.t

kicha skriver:

hold da op det var hurtigt med renligheden - havde de trænet den inden du fik den?

ikke specielt  jeg fik ham hjem da han var 8 uger og trænede med det samme da vi kom ind ad døren. jeg gik ud med ham hvergang han vågnede, efter han havde spist eller leget

Det med at være alene, der trænede jeg det ved ikke at ynke den når jeg kom hjem eller gik fra ham. Han fik bare besked på at passe på huset når jeg gik og når jeg kom hjem gik der 2-5 minutter inden jeg hilste på ham( ved at sætte indkøb på plads)

Anmeld

4. august 2012

PernilleogLouis

Anja.t skriver:

ikke specielt  jeg fik ham hjem da han var 8 uger og trænede med det samme da vi kom ind ad døren. jeg gik ud med ham hvergang han vågnede, efter han havde spist eller leget

Det med at være alene, der trænede jeg det ved ikke at ynke den når jeg kom hjem eller gik fra ham. Han fik bare besked på at passe på huset når jeg gik og når jeg kom hjem gik der 2-5 minutter inden jeg hilste på ham( ved at sætte indkøb på plads)

Tak for rådene

Anmeld

4. august 2012

Carl-Emil's mor

kicha skriver:

Min GR var 9 uger da jeg fik ham hjem og han var renlig efter 2 dage fordi jeg lærte ham. Når man har spist, leget, sovet eller bare puttet hos en så er det direkte ud og tisse i haven - og bingo han fangede det og gav selv lyd.

Alene hjemme - hmm der var han 12 uger tror jeg? Fik ham hjem mens jeg havde piskesmæld men han havde kun været hjemme i 2 døgn da jeg gik igang med at træne..

1.dag " Vi ses om lidt Elmer her er din bamse" også gik jeg i 5 min og kom så tilbage igen og sagde " Hej hvor har du været dygtig kom ud i haven "

og sådan satte jeg det bare hurtigere og hurtigere op... Han var 11 uger første gang alene hjemme i 2 timer uden nogen problemer...

men jeg træner ham stadigvæk da han jo er en hund der rigtig gerne vil trænes.

Min papillon tæve - tjaeh hun gør som der passer hende Ej det passer ikke men fik hende da hun var 12 uger mener jeg for 5 år sidden  ( shiiiit jeg er ved at blive gammel ) så det kan jeg ikke huske hvordan jeg gjorde men nok i stil med min GR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.