Lenchick skriver:
Min pige er 13 måneder og er startet i DP i onsdags. Vi kender DP moren godt og har meget tit mødt hende og børnene på legepladsen og var også på besøg 3-4 gange op til starten.
I onsdags var vi der sammen i 1,5 time og Freya var meget optaget af alt det fine legetøj og ville også gerne sidde hos DP moren, synge og klappe med hende og gav hende et kram og kys da vi skulle hjem.
I går var vi der sammen i ½ time, hvorefter jeg gik i 30 min (vi bor i en lille landsby og kun 300 m fra Dagplejen). Freya sagde ikke noget til jeg gik, men efter ca. 15 min begyndte at klynke og nåede at blive ked af det da jeg kom.
Idag kom vi og de skulle ud med det samme. Jeg sagde farvel udenfor, Freya græd højlydt, men stoppede efter 2 min. Hun kunne afledes mens de var på legepladsen, men var ikke glad... Da jeg kom, 30 min senere, brød hun helt sammen og klamrede sig til mig, ville ikke kigge på DP moren og heller ikke sige farvel. Resten af dagen idag hang hun på mig, ville ikke spise selv, græd pga ingenting og var helt ulykkelig. Hun faldt dog fint i søvn som hun plejer kl. 19.
Fra på mandag kommer der alle 4 børn i DP, så jeg er spændt på hvordan det kommer til at fungere. I denne uge var der kun 1 barn udover Freya.
Hvor længe var Jeres børn om at blive kørt ind? Jeg har indtil 1. september, hvor jeg starter på arbejde igen.
Tak fordi I læste med 
Åh det bare så svært hva der lige præcis er rigtig for ens barn.
Jeg skal selv køre min søn ind i dagpleje her den 3 september, jeg har til 1 oktober.
Jeg regner med at den første uge er jeg med alle dage, og så ellers være der lidt sige farvel, og komme igen efter 1/2 time, og så øge tiden ligeså stille.
Men nu må vi se, det kan være min søn har nemmere ved indkøringen kun tager en uge.
Hvordan har du det selv? Blir indkøringen gjort som du synes er bedst?
Selvom det barnet det handler om, er det næsten lige så vigtig at morren kan følge med, for ellers blir barnet nemt påvirket.