vil han mere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

MortilElias2010

Mutti2B skriver:

Ja da, han vil da se hvor langt han kan trække den uden at love dig et forhold. Det er mænd bare skide gode til det der .
Han har sagt til dig, at han ikke vil et forhold, så hvis du lige pludselig tror han lægger mere i det og "går med på den", ja så kan han altid smide den i hovedet på dig, at han jo fra start sagde, at han ikke ville ha et forhold.

Desværre kan vi vist godt regne med at det er så præcist skrevet at det gør ondt. Hvor mange har ikke stået der igennem tiden.. Puha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Mutti2B

MortilElias2010 skriver:

Desværre kan vi vist godt regne med at det er så præcist skrevet at det gør ondt. Hvor mange har ikke stået der igennem tiden.. Puha. 

Ja, jeg har dælme også brændt fingrene på den måde en del gange . Man vil jo så gerne tro på det.

Det var nu ikke i en ond mening at jeg skrev det

Anmeld

4. august 2012

MortilElias2010

Mutti2B skriver:

Ja, jeg har dælme også brændt fingrene på den måde en del gange . Man vil jo så gerne tro på det.

Det var nu ikke i en ond mening at jeg skrev det

Personligt opfangede jeg slet ikke din besked som værende ond, men beskyttende! Jeg ville ihvertfald gerne have haft et par heads up da jeg var ung og uerfaren 

Anmeld

4. august 2012

B&J

FrkT skriver:

Jeg tror jeg kan sige min mening (det jeg tror) ret kort og godt:

De ting han gør (tager på din røv, dine bryster osv.) = han vil have sex, intet andet og intet mere.

Hvis han havde en reel interesse i dig, og i et forhold med dig, så ville han i stedet forsøge at lære dig bedre at kende, finde ud af hvad du kan lide, virke reel interesse i din person.

Så NEJ, jeg tror slet ikke han er interesseret i mere udover sex (og det er de fleste fyre vel altid interesseret i?).

Umiddelbart tror jeg at han har "lugtet lunten" med at du er vild med ham, og så tænker han at det kan han da lige "udnytte" og så få lidt sex....

Var jeg dig ville jeg lede efter en som viste rigtig interesse i dig som person. Er sikker på der er en derude til dig 

godt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.