vil han mere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2012

louiseHasselstrøm

Har mødt en rigtig sød fyr som jeg nu er gået hen og blevet lidt lun på...

Han har dog sagt fra starten af at han ikk vil have noget forhold lige nu... han vil ik gå halv hjertet ind i noget...

Nu er det så bare det at han ligger op til mere... på den måde at han ikk rigtig kan lade mig være :-) tager lidt på måsen, babserne osv.

Har han ændret mening? Vil han mer nu? Ved ikk helt hvorn jeg skal tolke det...

håber i kan give mig lidt gode råd... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Lullaby

louiseHasselstrøm skriver:

Har mødt en rigtig sød fyr som jeg nu er gået hen og blevet lidt lun på...

Han har dog sagt fra starten af at han ikk vil have noget forhold lige nu... han vil ik gå halv hjertet ind i noget...

Nu er det så bare det at han ligger op til mere... på den måde at han ikk rigtig kan lade mig være :-) tager lidt på måsen, babserne osv.

Har han ændret mening? Vil han mer nu? Ved ikk helt hvorn jeg skal tolke det...

håber i kan give mig lidt gode råd... :-)

Har I dyrket sex? For på mig lyder det som om det er det han gerne vil. Forbinder en der er interesseret i et forhold som en der skriver, sender søde smser/ringer og kysser men ikke udelukkende gramseri..

Anmeld

3. august 2012

louiseHasselstrøm

Lullaby skriver:

Har I dyrket sex? For på mig lyder det som om det er det han gerne vil. Forbinder en der er interesseret i et forhold som en der skriver, sender søde smser/ringer og kysser men ikke udelukkende gramseri..

Nej der har ikk være sex... kun gramseri og kys... vi skriver og ringer sammen...:-)
Hvor han skriver søde...

Anmeld

3. august 2012

Mutti2B

Ja da, han vil da se hvor langt han kan trække den uden at love dig et forhold. Det er mænd bare skide gode til det der .
Han har sagt til dig, at han ikke vil et forhold, så hvis du lige pludselig tror han lægger mere i det og "går med på den", ja så kan han altid smide den i hovedet på dig, at han jo fra start sagde, at han ikke ville ha et forhold.

Anmeld

3. august 2012

FrkT

Jeg tror jeg kan sige min mening (det jeg tror) ret kort og godt:

De ting han gør (tager på din røv, dine bryster osv.) = han vil have sex, intet andet og intet mere.

Hvis han havde en reel interesse i dig, og i et forhold med dig, så ville han i stedet forsøge at lære dig bedre at kende, finde ud af hvad du kan lide, virke reel interesse i din person.

Så NEJ, jeg tror slet ikke han er interesseret i mere udover sex (og det er de fleste fyre vel altid interesseret i?).

Umiddelbart tror jeg at han har "lugtet lunten" med at du er vild med ham, og så tænker han at det kan han da lige "udnytte" og så få lidt sex....

Var jeg dig ville jeg lede efter en som viste rigtig interesse i dig som person. Er sikker på der er en derude til dig 

Anmeld

3. august 2012

Bebsesmoar

Sødte. Han vil ha et booty call og se hvor langt du vil gå. Hvis du får lyst så hav i baghovedet at han måske mister interessen når trykket er taget.. Der findes mange drengerøve,få mænd og mange playere. Its a hell... Hvad end det ender med så held og lykke  

Anmeld

3. august 2012

norenberg

Er han som de fleste fyre tror jeg bare han vil have sex og så er det det....

Anmeld

3. august 2012

Bebsesmoar

FrkT skriver:

Jeg tror jeg kan sige min mening (det jeg tror) ret kort og godt:

De ting han gør (tager på din røv, dine bryster osv.) = han vil have sex, intet andet og intet mere.

Hvis han havde en reel interesse i dig, og i et forhold med dig, så ville han i stedet forsøge at lære dig bedre at kende, finde ud af hvad du kan lide, virke reel interesse i din person.

Så NEJ, jeg tror slet ikke han er interesseret i mere udover sex (og det er de fleste fyre vel altid interesseret i?).

Umiddelbart tror jeg at han har "lugtet lunten" med at du er vild med ham, og så tænker han at det kan han da lige "udnytte" og så få lidt sex....

Var jeg dig ville jeg lede efter en som viste rigtig interesse i dig som person. Er sikker på der er en derude til dig 

Markeret for at fremhæve at jeg tænker det samme 

Anmeld

3. august 2012

louiseHasselstrøm

Tusind tak for jeres svar...
Står selv i en situation hvor jeg er lidt sårbar... ( skilsmisse) så vil ikk bare gå ud og knalde... det der er sket indtil videre har været rigtig rart... og han har været/ er god at snakke med i forhold til alt det jeg har og skal igennem...

Så jeg må bare se tiden an så jeg ikk ender med at gøre noget jeg vil fortryde...

Anmeld

3. august 2012

TeamRocket

Han vil vel bare være bollevenner- han gider ikke have et forhold men han vil gerne rage på dig og ligge op til 'hygge'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.