Princesspigen skriver:
ja rigtigt nok.. 
jeg tror måske også som første gangs mor at jeg måske ville have lidt svært ved lige efter fødslen at alle til sådan en fest sku holde og dikke den lille hele tiden.. 
Ja, det er jo forskelligt, hvordan man har det
Min datter kan heldigvis rigtig godt lide at være midtpunkt, og har altid kunnet det. Så det var dejligt at se hende blive beundret af vores familie
Men hvis hun fx havde haft en pyller-dag, så havde det været lidt træls, at alle skulle holde osv. Men så måtte det jo være sådan. De små skal nok sige fra, hvis det bliver for meget for dem. Heldigvis
Så om baby er 1 måned eller 6 måneder, så kan du jo snildt gå ind i et rum for dig selv med baby, og amme, nusse eller bare få lidt ro.
Men hvis du synes det er for meget med en dåb ret hurtigt, så vent bare med det 
Min datter er fra 29. oktober, og vi nød rigtig godt af alle gaverne hun fik til dåben den 29. januar - da hun var tre måneder. Selvom hun lige var blevet overøst med gaver til jul
Men vi har ikke så mange penge, så det var super at få en triptrap-stol, god madras til barnevognen, penge til næste autostol, osv. Så for os var det rigtig godt.
Anmeld