Brystpumpe elektronisk vs manuel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Tanjadamgaard

Frk-Lotusblomst skriver:

Skønt spørgsmål søde. Noget jeg også har tænkt meget over, så den får lige en opper.

Tak smukke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Maise86

Har prøvet begge to.

Til min første havde jeg en manuel og jeg kunne nærmest ingenting malke ud.

Med nr. 2 fik jeg en elektrisk og malkede dagligt ml. 150 og 200 ml ud.

Så jeg har stemt elektrisk

Anmeld

4. august 2012

Tanjadamgaard

Maise86 skriver:

Har prøvet begge to.

Til min første havde jeg en manuel og jeg kunne nærmest ingenting malke ud.

Med nr. 2 fik jeg en elektrisk og malkede dagligt ml. 150 og 200 ml ud.

Så jeg har stemt elektrisk

Kunne du ikke malke ud med den første, fordi der ikke var mælk nok, eller var det fordi den ikke fungerede som den skulle ? 

Anmeld

4. august 2012

Maise86

Tanjadamgaard skriver:

Kunne du ikke malke ud med den første, fordi der ikke var mælk nok, eller var det fordi den ikke fungerede som den skulle ? 

Jeg ammede hende fint, men kunne simpelthen ikke malke ud med det apparat Der kom ikke ret meget. Så hun måtte få erstatning hvis hun skulle passes.

Med nr 2 løb det lige så fint når jeg malkede ud

Anmeld

4. august 2012

Tanjadamgaard

Maise86 skriver:

Jeg ammede hende fint, men kunne simpelthen ikke malke ud med det apparat Der kom ikke ret meget. Så hun måtte få erstatning hvis hun skulle passes.

Med nr 2 løb det lige så fint når jeg malkede ud

Okay, hmm det er underligt at der er sådan en forskel  Men tusind tak for dit svar 

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

Maja84 skriver:

Jeg vil sige det kommer an på behov. Er Det kun lidt man skal malke ud for at tage den værste spænding eller lige have hjælp til at øge en smule kan manuel være fin, ellers anbefaler jeg klart elektronisk. Har selv haft elektronisk og brugte den flere gange dagligt, og der var det rart den ikke var manuel

Jeg vil også sige behovet. Jeg havde den manuelle som fungerede fint herhjemme, hvor jeg brugte den elektroniske på sygehuset  

Anmeld

4. august 2012

Maise86

Tanjadamgaard skriver:

Okay, hmm det er underligt at der er sådan en forskel  Men tusind tak for dit svar 

Så lidt

Anmeld

4. august 2012

AndreasMor84

Manuel
Prøvede elektrisk fra Pigeon og den LARMEDE som bare fanden.. så det var ikke nemt at malke ud om natten/tidlig morgen uden at gøre sig bemærket
Jeg malkede ud hver dag, flere gange omk dagen og brugte den manuelle fra Avent og var super glad for den. Synes ikke det var besværligt når først mælken løb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.