Brystpumpe elektronisk vs manuel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Tanjadamgaard

Månsson skriver:

Jeg lejede den på apoteket men babysam og falk lejer dem os ud. Men det er ikke noget man ska gøre ofte for så kan man lige så godt købe en, men det var et super alternativ i vores situation

Nej det kan jeg godt se, jeg må se hvad tiden viser. Jeg ved jo slet ikke om det bliver nødvendigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Tanjadamgaard

pemiro skriver:

Hvis du skal pumpe meget ud tror jeg at jeg ville tage den elektroniske..
Har ikke prøvet den selv, men har pumpet ud med en manuel, fordi han ikke kunne ta brystet. Dette gjorde jeg i fem uger, men endte med at få senehedeskindebetændelse i min arm fordi den blev overbelastet af at pumpe..
Men er det kun en gang imellem er en manuel perfekt!

Ej hold da op, sikke noget  

Jeg tror jeg vælger den elektroniske, hvis det skal være 

Anmeld

3. august 2012

L&V

Tanjadamgaard skriver:

Nej det kan jeg godt se, jeg må se hvad tiden viser. Jeg ved jo slet ikke om det bliver nødvendigt 

Nej der er ik andet for end at ta det som det kommer men så ved du at muligheden er der

Anmeld

3. august 2012

Kløver

Jeg vil sige det kommer an på behov. Er Det kun lidt man skal malke ud for at tage den værste spænding eller lige have hjælp til at øge en smule kan manuel være fin, ellers anbefaler jeg klart elektronisk. Har selv haft elektronisk og brugte den flere gange dagligt, og der var det rart den ikke var manuel

Anmeld

3. august 2012

Tanjadamgaard

Månsson skriver:

Nej der er ik andet for end at ta det som det kommer men så ved du at muligheden er der

Ja præcis, tusind tak for dit svar 

Anmeld

3. august 2012

Ciss

Jeg har prøvet begge dele. Begge dele virker. I min erfaring tager det længere tid m manuel pumpe, men det kan være lidt mere brutalt med en elektrisk, som til gengæld er mere effektiv.

Anmeld

3. august 2012

L&V

Tanjadamgaard skriver:

Ja præcis, tusind tak for dit svar 

Så lidt

Anmeld

3. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

har selv brugt Pigeon manuel bryst pumpe og har været super glad for den, den er slet ikke hård for hænderne synes jeg, men har så heller ikke prøvet en elektronisk.

Tror det kommer an på ens behov, hvor meget man skal pumpe. Jeg pumpede kun når den lille ikke kunne følge med produktionen og når jeg kom på job og ikke kunne klare overtrykket ved job start.

Anmeld

3. august 2012

Tanjadamgaard

Fru Skovrup skriver:

har selv brugt Pigeon manuel bryst pumpe og har været super glad for den, den er slet ikke hård for hænderne synes jeg, men har så heller ikke prøvet en elektronisk.

Tror det kommer an på ens behov, hvor meget man skal pumpe. Jeg pumpede kun når den lille ikke kunne følge med produktionen og når jeg kom på job og ikke kunne klare overtrykket ved job start.

Tak for dit svar, det lyder som om at det er en smagssag hvad man vælger. Men det er dejligt at høre du har været glad for din 

Anmeld

3. august 2012

Frk-Lotusblomst

Skønt spørgsmål søde. Noget jeg også har tænkt meget over, så den får lige en opper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.