Vil giftes:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Annemor...

Jeg vil også rigtig gerne giftes og tror det ender med at jeg bare siger vi skal giftes også gør vi det. Har sagt at jeg gerne vil giftes næste år ellers når vi at blive 30 inden og gider ikke have det peber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Frk.S

Ifølge min kæreste er det manden der skal fri. Det har han aldrig lagt skjul på. Så jeg tror ikke han ville synes om hvis jeg friede. Og det har jeg nok egentlig heller ikke så meget lyst til.

Men jeg vil MEGET gerne giftes med ham - så må jeg jo pænt vente på, at han spørger 

Anmeld

3. august 2012

Skouboe

Jeg forklarede min mand noget om livets realiteter (han vil nok kalde det afpresning) efter vi havde fået vores første og derefter blev vi gift.

Han fik at vide at hvis vores datter skulle have hans efternavn, skulle vi giftes, for hun skulle ikke hedde noget andet end mig!

Samtidigt havde vi også lige købt hus og jeg har læst arveret, så jeg skal på ingen måde eje noget, have børn og så ikke være gift - det kan blive et ustyrlig dyr fornøjelse hvis der sker noget og det kan betyde at man må gå fra hus og hjem.. og den der med at det kan man sikre lige så godt med en advokat og et testamente er en myte.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.