Vil giftes:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2012

kathrineskov

Skal manden fri eller er det lige meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

MorDk

Det er jo ikke noget manden SKAL. Jeg har været gift (fra 2004-2009) Her var det altså mig der friede...

Anmeld

3. august 2012

Kris89

herhjemme var der ikke noget frieri... vi var enige om at vi skulle giftes og der hvor vi vil holde det skal man bestille i god tid, så da vi havde snakket med dem og bestilt lokalerne offentliggjorde vi forlovelse og fik ring på

ikke pokkers romantisk, men sådan er det vidst når man skal giftes med en meget gammeldags landmand

Anmeld

3. august 2012

kathrineskov

MorDk skriver:

Det er jo ikke noget manden SKAL. Jeg har været gift (fra 2004-2009) Her var det altså mig der friede...

Hvad sagde han til det?

Anmeld

3. august 2012

kathrineskov

Kris89 skriver:

herhjemme var der ikke noget frieri... vi var enige om at vi skulle giftes og der hvor vi vil holde det skal man bestille i god tid, så da vi havde snakket med dem og bestilt lokalerne offentliggjorde vi forlovelse og fik ring på

ikke pokkers romantisk, men sådan er det vidst når man skal giftes med en meget gammeldags landmand

Anmeld

3. august 2012

MorDk

kathrineskov skriver:

Hvad sagde han til det?

Han blev glad og overrasket... og sagde JA...

Anmeld

3. august 2012

kathrineskov

MorDk skriver:

Han blev glad og overrasket... og sagde JA...

Min kæreste er halv italiener, og ved ikke helst om han ville blive skuffet ovet jeg frier. Måske tænker han det er hans job

Anmeld

3. august 2012

henh01

herhjemme er det også lidt plat

Vi vil gerne giftes, manden vil gerne fri, men så længe pengene til et kommende bryllup er langt at kigge efter har vi besluttet at vi venter med frieri osv.. Egentlig er det lidt sådan at når vi kan se mulighed for at finde pengene så tror jeg han frier

Anmeld

3. august 2012

Chili

kathrineskov skriver:

Jeg sagde bare til min mand dengang at jeg gerne ville giftes, og at vi lige så godt kunne gøre det nu, og få mange bryllupsdage i fremtiden!  

Han sagde bare okay.  Dagen efter kom han hjem med blomster osv. og gjorde det ordentlig selv, så det var dejligt  

Vi blev så gift hemmeligt på rådhuset dengang, da vi kun var 18 år 

Vi har så været gift i lidt over 2 år nu, og har fortalt familie og venner det, og holdt en lille fest osv

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

kathrineskov skriver:

Vi vil begge gerne giftes, men jeg vil simpelthen ik tage glæden fra min kæreste! Ved han virkelig glæder sig til at fri til mig engang i fremtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.