Tidspunkter på næsesprayen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Nessie

Rosie skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig...hvornår er det du skal tage den 3 gange? er det mens du også stikker dig? Der er noget der siger mig at jeg også skulle det dengang jeg var i behandling i dr.lund men nu hos faurskov har jeg bare fået at vide at jeg skal tage den 4 gange hele forløbet og ikke noget med max 8 timer..underligt!

Det er også Suprecur jeg har fået de sidste gange, og hver gang har jeg skulle tage 3 pust i stedet for, når jeg begyndte med stikkeriet.

Men hvis du altid har skullet tage 4 pust, så har de jo nok vurderet at det er bedst.

Håber for dig at det lykkes denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Rosie

tarkoflen skriver:

Puha det er mange forsøg det er jeg ked af at høre! Håber denne gang er lykkens gang så

Godt du fik fat i lægen, tror også du gør det rigtigt!

Jeg går rundt og er konstant nervøs for, om det hele nu forløber rigtigt! Det er så træls, men jeg bekymre mig nok bare nogle gange mere ene hvad godt er.... Håber jeg kan lægge det lidt fra mig, når jeg ikke skal tage næsespray og stikke mig mere

Rigtig meget held og lykke.

Kram

Mange tak for det! Heldigvis resulterede vores 4. forsøg i en skøn datter der nu er 5 år så dette er det 2. forsøg i bestræbelserne på at få en lillesøster/bror  og ja man bliver helt bims af at tænke på alt det der kan gå galt og nej det er ikke nemt når man så mange gange i døgnet bliver mindet om det med alt det medicin (og for mit vedkommende også trælse bivirkninger) Held og lykke til dig også!!

Anmeld

4. august 2012

fnuggi

jeg tager den også 4 gange om dagen og for mig hedder den 4 10 15 20 

håber det lykkes for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.