Ser jeg syner? g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

M (:

Anonym skriver:

Som jeg siger, så kan det godt være mig der er blevet sindsyg  Tænker jo ikke på andet!

Jeg kan jo ikke udelukke at der er gevinst, men der er jo tendenser til, at man kan narre kroppen til at få symptomer og "se syner", når man ønsker noget så meget. Krydser fingre for jer, og håber, at den bliver (mere) positiv i den kommende uge! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Kan godt ane en svag streg.
For at den er der.

Mange tak 

Anmeld

1. august 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Ved godt chancen for bio er der, men kunne virkelig ikke vente med alle de symptomer  

Men kan du ikke lige forklare hvordan du gør med det der negativ noget? 

Åh det er altså svært at forklare bare sådan lige, det kræver også du har programmet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg kan jo ikke udelukke at der er gevinst, men der er jo tendenser til, at man kan narre kroppen til at få symptomer og "se syner", når man ønsker noget så meget. Krydser fingre for jer, og håber, at den bliver (mere) positiv i den kommende uge! 

Ja, er det er nemlig det jeg er bange for, altså at jeg selv kan se det fordi jeg ønsker det.

Men nu tester jeg ikke før jeg skal! 

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Åh det er altså svært at forklare bare sådan lige, det kræver også du har programmet

Tak for at du gad vise det 

Kan godt se den ultra tynde streg, meget meget svagt 

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

tikka skriver:

Jeg kan godt skimte en svag streg, og hvis der også er så længe til at du ikk skal have mens, så er det jo klart den ikk er mere tydelig.. prøv igen om et par dage...

Tester igen om 5 dage, så må den være tydligere hvis den er positiv Og så har jeg jo også først lige taget den, så det er ikke morgenurin

Anmeld

1. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Åhh, så er jeg ikke den eneste der kan se det  

Troede virkelig jeg var ved at blive sindsyg 

men så var du bare ikke det alligevel GG men pas nu på med for høje forventninger, det kan jo være den snyder, jeg har altså oplevet det 4 gange hvor jeg har stået med positivt test, men alligevel INGEN graviditet!

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

men så var du bare ikke det alligevel GG men pas nu på med for høje forventninger, det kan jo være den snyder, jeg har altså oplevet det 4 gange hvor jeg har stået med positivt test, men alligevel INGEN graviditet!

Okay, nu bliver jeg nød til at spørge, hvordan kan man det?

Altså var den meget positiv?

Anmeld

2. august 2012

Kamilla-m

Jeg kan heller ikke se noget

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Jeg kan liiiiige ane en MEGET svag streg. MEN jeg skal koncentrere mig MEGET! Præve igen om nogle dage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.