Ser jeg syner? g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg synes altså jeg kan se en meget lille streg? Altså hvis jeg vipper skærmen lidt, eller er det kun mig? 

Der er 5 dage til mens, eller ikke  og derfor meget tidligt, og ja ved godt jeg ikke burde, men har bare haft så mange symptomer.

Men hvad siger i? Er der en lille bitte streg når man vipper skærmen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg synes altså jeg kan se en meget lille streg? Altså hvis jeg vipper skærmen lidt, eller er det kun mig? 

Der er 5 dage til mens, eller ikke  og derfor meget tidligt, og ja ved godt jeg ikke burde, men har bare haft så mange symptomer.

jeg kan godt se en tynd strej

Anmeld

1. august 2012

M (:

Anonym skriver:

Selvom jeg skruer helt op for lyset og vipper skærmen kan jeg desværre ikke se streg nr. 2.. Men så længe mens ikke er kommet er der håb - test igen om 5 dage.. 

Anmeld

1. august 2012

tikka

Jeg kan godt skimte en svag streg, og hvis der også er så længe til at du ikk skal have mens, så er det jo klart den ikk er mere tydelig.. prøv igen om et par dage...

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

jeg kan godt se en tynd strej

Åhh, så er jeg ikke den eneste der kan se det  

Troede virkelig jeg var ved at blive sindsyg 

Anmeld

1. august 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Har lige haft dit billede inde i photoshop og skruet op for lyset og prøvet at gøre det negativ, og jeg kan godt skimte en mega mega mega svag streg, men jeg er ikke sikker på om det er en skyggestreg eller en rigtig streg! Held og lykke Og husk at passe på med at teste så meget før tid, fordi det mange af gangene ender i en bio

Anmeld

1. august 2012

come2

Anonym skriver:

ka ik se noget

Anmeld

1. august 2012

nielsen80

Kan godt ane en svag streg.
For at den er der.

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Selvom jeg skruer helt op for lyset og vipper skærmen kan jeg desværre ikke se streg nr. 2.. Men så længe mens ikke er kommet er der håb - test igen om 5 dage.. 

Som jeg siger, så kan det godt være mig der er blevet sindsyg  Tænker jo ikke på andet!

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Har lige haft dit billede inde i photoshop og skruet op for lyset og prøvet at gøre det negativ, og jeg kan godt skimte en mega mega mega svag streg, men jeg er ikke sikker på om det er en skyggestreg eller en rigtig streg! Held og lykke Og husk at passe på med at teste så meget før tid, fordi det mange af gangene ender i en bio

Ved godt chancen for bio er der, men kunne virkelig ikke vente med alle de symptomer  

Men kan du ikke lige forklare hvordan du gør med det der negativ noget? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.