Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorAnna. skriver: Så længe hun trives, så skulle alt være godt. Hihi, kært barn har mange navne
Så længe hun trives, så skulle alt være godt. Hihi, kært barn har mange navne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Nemlig, men med den appetit hun har burde hun vejer 20 kg mindst. Hun spiser som en hest
Nemlig, men med den appetit hun har burde hun vejer 20 kg mindst. Hun spiser som en hest
Præcis sådan er det også med vores datter! Forstår ikke hvor hun gør af det
min dreng på 15 mdr vejer 10 kg og er vel omkring de 80 cm
MorAnna. skriver: hihi ja, min søn som snart er 18 år havde og har også de dejligste kinder
hihi ja, min søn som snart er 18 år havde og har også de dejligste kinder
MorAnna. skriver: Store drenge du har
Store drenge du har
FamilenStorm skriver: Hihi jeg og min mand har dem til tider os, når vi har hygget lidt for meget
Hihi jeg og min mand har dem til tider os, når vi har hygget lidt for meget
hihi, ja sådan kan det jo gå
Krussedulle skriver: Ja det er det Min største dreng vejede 12 kg og målte 86 cm da han var et år
Ja det er det Min største dreng vejede 12 kg og målte 86 cm da han var et år
Tror også mit barnebarn kommer derop af. Han er 80 cm og vejer 11 kilo og han er kun 8 måneder
her r hun 16måneder og vejrr 10.5kg og er ca82cm... og hun er under gennemsnittet og har altid været det
Maja88 skriver: her r hun 16måneder og vejrr 10.5kg og er ca82cm... og hun er under gennemsnittet og har altid været det
Så må min datter også være det..
MorAnna. skriver: Ja, hvor store er/var jeres børn? Vores datter på 20 måneder er 78 cm og vejer 9,3 kilo. Er det ikke lidt? Synes hun spiser hele tiden og hun spiser en del mere end storebror på 5 år
Ja, hvor store er/var jeres børn?
Vores datter på 20 måneder er 78 cm og vejer 9,3 kilo. Er det ikke lidt? Synes hun spiser hele tiden og hun spiser en del mere end storebror på 5 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128