Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorAnna. skriver: Årh, så har hun sikkert nogen søde kinder
Årh, så har hun sikkert nogen søde kinder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min pige er godt nok 2,5 år men hun vejer 11,5 kg og er ca 84 cm høj. Så også et lille nips
MortilCilas skriver: For to måneder siden blev Cilas målt til 78 cm og 10.8 kg vidst.Hun sagde han var mindre end normalen men at jeg jo heller ikke var så stor, han var 16 måneder der.
For to måneder siden blev Cilas målt til 78 cm og 10.8 kg vidst.Hun sagde han var mindre end normalen men at jeg jo heller ikke var så stor, han var 16 måneder der.
Okay, jeg er jo heller ikke særlig stor
FamilenStorm skriver: Hihi jeps... hun har familiens æblekinder og har alle dage haft dem.. We love them
Hihi jeps... hun har familiens æblekinder og har alle dage haft dem.. We love them
hihi ja, min søn som snart er 18 år havde og har også de dejligste kinder
MetteSkals skriver: Min søn var til sin 1-års undersøgelse i forrige uge 87 cm lang og vejede 12,9 kg. Så har åbenbart en enorm dreng
Min søn var til sin 1-års undersøgelse i forrige uge 87 cm lang og vejede 12,9 kg. Så har åbenbart en enorm dreng
Det er næsten det samme som vores yngste søn dengang
tanja. skriver: Lærke er knap 28 mdr er ca 93 cm lang og vejer nok 10-11 kg
Lærke er knap 28 mdr er ca 93 cm lang og vejer nok 10-11 kg
Hun er ret lang, er hun ikke?
min søn er 2år har lige været til lægen og få checket ham han er 11.9 kg 89 høj bruger 92 i tøj lidt i 98
MorAnna. skriver: JJod Hun er ret lang, er hun ikke?
JJod
tanja. skriver: Jo, lang og tynd plejer at kalde hende for mors spaghetti
Jo, lang og tynd plejer at kalde hende for mors spaghetti
Så længe hun trives, så skulle alt være godt. Hihi, kært barn har mange navne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128