Økonomi og PB..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

1990h

Altså med den måde kæresten og jeg bruger vores penge lige for tiden syntes jeg det lyder af lidt.

Vores rådigheds beløb er noget større og vi gør meget for også at spare op osv til ferier og ting vi ville lave på huset.
Hvis ikk vi sparet op ville pengene bar ryge ud mellem fingrene og ikk ane hvad de var brugt på.

Men med nærmere efter tanke så tror jeg altså det lyder meget fornuftigt. Vi har selv lagt omkring dette beløb i rådigheds beløb. Og vi havde to hunde som også koster de der 1200om måneden i mad og olie osv. Og det gik fint mon ikk det et fint beløb så længe man kender sig selv og ens forhold til penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Cosmo&Maia

Tak for svar alle sammen.. 

Har os hele tiden selv synes at det lyder til at kunne køre rundt med en lille, men nu er jeg da "sikker" .

Anmeld

1. august 2012

TeamRocket

Mon ikke det godt kan løbe rundt, synes dog ikke det lyder af meget, hvis det både skal dække mad, tøj, inst, oplevelser og uforudsete regninger. Men mange lever jo af så lidt. Tror jeg ville blive lidt bims hvis vi ikke lige havde råd til at smutte i lalandia spontant osv, men det er jo bare mig

Anmeld

2. august 2012

JanetBJ

temmelig mange penge . Lækkert! , men hvis i kan, så evt læg lidt penge til side hver måned til babytøj, og den slags ting, hvis der er noget i lige kommer på, at i skal have !

Anmeld

3. august 2012

mille-mus

Syntes da det lyder som et fornuftigt rådighedsbeløb. Herhjemme har vi 6500 når alt er betalt og vi mangler ikke noget syntes jeg

Anmeld

5. august 2012

sofiell89

Jeg synes det lyder meget fornuftigt herhjemme har vi mellem 3000 og 4000 kroner, når alt er overført til betalingskontoen. Der bliver så overført et fast beløb til en boligkonto, så hvis vi køber noget kan vi få pengene tilbage fra den, og der bliver overført penge til min datters konto hver måned, hvor hun får tøj osv fra. Jeg synes vi klarer os fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.