Økonomi og PB..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Cosmo&Maia

Har valgt at være anonym, da jeg synes at mit spørgsmål er lidt dumt/pinligt.. 

Men er det fornuftigt at være i gang med PB, når man har 7200 kr. om måneden, når alt er betalt.. Altså husleje, forsikringer, bil, osv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Cosmo&Maia

Cosmo&Maia skriver:

Men er det fornuftigt at være i gang med PB, når man har 7200 kr. om måneden, når alt er betalt.. Altså husleje, forsikringer, bil, osv.. 

Anonym blev jeg så ikk, men pyt 

Anmeld

1. august 2012

MorDk

For det første er du ikke anonym... men fred være med det. Der findes ingen dumme spørgsmål...

Jeg sys personligt 7200 kr er MANGE penge at have i rådighedsbeløb når alt er betalt!

Herhjemme venter vi barn nr. 2 og min kæreste er på SU! Og jeg har knapt 2000kr til mig selv når alt er betalt. SÅ JA.... Go for it!

Anmeld

1. august 2012

come2

Cosmo&Maia skriver:

Jeg har været ved at udregne vores budget.

Jeg er på su og kæresten har job.

Vi har ca 6000 pr måned efter ALLE udgifter husleje, forsikringer, biler, mad. Har også regnet dagpleje, bleer osv med i budgettet.

Når jeg er færdig med udd har vi meget mere.

7200 er hurtigt væk hvis der deraf skal trækkes dagpleje, mad osv.

Anmeld

1. august 2012

Pige2009

Cosmo&Maia skriver:

Synes I har pænt mange penge til rådighed

Anmeld

1. august 2012

Cosmo&Maia

MorDk skriver:

For det første er du ikke anonym... men fred være med det. Der findes ingen dumme spørgsmål...

Jeg sys personligt 7200 kr er MANGE penge at have i rådighedsbeløb når alt er betalt!

Herhjemme venter vi barn nr. 2 og min kæreste er på SU! Og jeg har knapt 2000kr til mig selv når alt er betalt. SÅ JA.... Go for it!

Haah. Nej, det er jeg vist ikk 

Jeg synes nemlig os at det virker fornuftigt.. Men fik den tanke at det måske ikk var nok.. Måske fordi PB er godt igang, og er så tæt på ..

Har man nu nok og tilbyde og er man god nok. Selvom jeg jo godt ved, at kærligheden til den lille er vigtigere 

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Cosmo&Maia skriver:

Haah. Nej, det er jeg vist ikk 

Jeg synes nemlig os at det virker fornuftigt.. Men fik den tanke at det måske ikk var nok.. Måske fordi PB er godt igang, og er så tæt på ..

Har man nu nok og tilbyde og er man god nok. Selvom jeg jo godt ved, at kærligheden til den lille er vigtigere 

En god økonomi gør alting meget nemmere... MEN herhjemme er vi langt fra RIGE.... men vi har det godt og jeg sys ærlig talt ikke vi mangler noget. Men det handler jo om priotering.

Anmeld

1. august 2012

Troldemommi

7000 kr, det er da meget mere end hvad vi har med Johanne i huset så nej, så dyr er en baby heller ikke i drift.

Monica

Anmeld

1. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg synes også at det lyder af mange penge så GO FOR IT

Anmeld

1. august 2012

Holbæktrunten

Cosmo&Maia skriver:

Når alt er betalt herhjemme ( incl daginstitution på 2600 og benzin) er der 6500 tilbage til mad, tøj, smøger, fornøjelser, tandlæge, uforudsete udgifter mv... Jeg synes det er meget stramt. Ville dog være ok hvis ikke der lige gik et par tusinde op i røg hver mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.