Hjælp, mærkelige mærker / udslet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Camilla Jensen

pemiro skriver:

Sådan kan mine ben godt se ud hvis jeg tar et viiiirkelig varmt bad efter en kold dag og er der længe.
Mine fødder bliver dog røde i stedet (nok pga varmt vand) men de orange pletter de er der altså...
Og jeg Har da ikke følt mig syg endnu... Har haft det så længe jeg kan huske...

Oki, tak for dit svar, vi har været MEGET urolige her i weekenden fordi det har været rigtig slemt..  Jeg ved ikke om vi "bare" skal se tiden an eller om jeg skal kontakte vores læge igen i morgen..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

pemiro

Camilla Jensen skriver:

Oki, tak for dit svar, vi har været MEGET urolige her i weekenden fordi det har været rigtig slemt..  Jeg ved ikke om vi "bare" skal se tiden an eller om jeg skal kontakte vores læge igen i morgen..??

Altså mit kommer som sagt kun når jeg har været kold og så tar et varmt bad.
Så jeg ville da nok kontakte lægen igen.. Hvis ikke andet så bare for at få ro i hocedet...

Anmeld

5. august 2012

Camilla Jensen

pemiro skriver:

Altså mit kommer som sagt kun når jeg har været kold og så tar et varmt bad.
Så jeg ville da nok kontakte lægen igen.. Hvis ikke andet så bare for at få ro i hocedet...

Ja, jeg regner også med at ringe til dem i morgen  
Men det kommer og går hele tiden på min datter´s ben, og det ikke pga vand eller kold og varm. Det kommer bare ud af den blå luft

Anmeld

5. august 2012

FrkZier

Camilla Jensen skriver:

Hej.

Jeg har brug for noget hjælp. Min datter på snart 4 mdr får nogle mærkelige mærker / udslet på benene. Det kommer og går som det passer det. Det er som i kan se på billederne orange agtig og så bliver hendes fødder blå, og jeg mener virkelig BLÅ..

Det er hverken varmt eller udslet som man kan mærke f.eks eksem.

Er der nogle af jer herude der kan fortælle mig hvad det er og om jeg evt skal tage til læge / vagtlæge med hende??

nu ved jeg jo ikke om det fungere sådan hos børn - MEN, det ligner lidt sådan folks ben og fødder ser ud når de har dårligt blod omløb

Anmeld

6. august 2012

Camilla Jensen

FrkZier skriver:

nu ved jeg jo ikke om det fungere sådan hos børn - MEN, det ligner lidt sådan folks ben og fødder ser ud når de har dårligt blod omløb

Åh, det lyder ikke særlig godt..

Jeg bliver simpelhen nød til at få styr på hendes "mærker" Vi er noget urolige især når lægerne ikke engang ved hvad det er eller aldrig har set det før. Men det som gør det svært er at Emma ikke viser tegn på smerte, og det genere hende heller ikke når man trykker på det. Men når alle andre end børn har dårlig blodomløb får de så også de orange "pletter" / Plamager ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.