Mette. skriver:
Giv gerne en update når du ved mere. 
Ja, jeg ringede til min læge i morges og forklarede situationen ang hende orange mærker, og de ville selvfølgelig gerne se mig derinde. Så jeg tog en tur ind til lægen.. men da jeg havde siddet derinde og hun havde kigget på min datter blev hun enig med sig selv om at indlægge mig på Skejby Sygehus så de kunne forklare hvad det er for nogle mærker.
Da jeg kommer derud har de som min læge heller aldrig set sådan noget før så det var jo en ny "verden" for dem. men de undersøger Emma (min datter) fra hovede til hale og kan ikke finde noget "alvorligt" men det som de indtil videre kan give mig svar på er at hende blodtryk er meget ustabil. Og det betyder så at de vil have mig indlagt sammen med Emma indtil i morgen hvor Hjertelægen møder igen. Altså de siger det evt kan være en forstoppelse af hendes puls ned i benene der gør at de bliver "orange" og at blodtrykket er så ustabil. Så indtil videre kan jeg ikke give en go forklaring til jer endnu, men jeg skal nok give jer en opdate så snart jeg hører nærmere fra Skejby 
Anmeld