Hjælp, mærkelige mærker / udslet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Camilla Jensen

Hej.

Jeg har brug for noget hjælp. Min datter på snart 4 mdr får nogle mærkelige mærker / udslet på benene. Det kommer og går som det passer det. Det er som i kan se på billederne orange agtig og så bliver hendes fødder blå, og jeg mener virkelig BLÅ..

Det er hverken varmt eller udslet som man kan mærke f.eks eksem.

Er der nogle af jer herude der kan fortælle mig hvad det er og om jeg evt skal tage til læge / vagtlæge med hende??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Mette.

Camilla Jensen skriver:

Hej.

Jeg har brug for noget hjælp. Min datter på snart 4 mdr får nogle mærkelige mærker / udslet på benene. Det kommer og går som det passer det. Det er som i kan se på billederne orange agtig og så bliver hendes fødder blå, og jeg mener virkelig BLÅ..

Er der nogle af jer herude der kan fortælle mig hvad det er og om jeg evt skal tage til læge / vagtlæge med hende??

Kender desværre ingenting til det, men jeg ville ringe til vagtlægen hvis det var mig.

Anmeld

1. august 2012

Maise86

Uden overhovedet at vide hvad det er, vil jeg bare sige at sådan har begeg mine børn også set ud 8-9 og de har ikke været syge eller noget

Anmeld

1. august 2012

kekp

Camilla Jensen skriver:

Hej.

Jeg kan ikke sige dig hvad det er. Men du kan jo altid ringe til vagtlægen for at høre om han/hun mener at det skal tjekkes nu eller om du bare skal tage hende til egen læge imorgen det ville jeg gøre hvis det var min søn, bare for at være på den sikre side.

Anmeld

1. august 2012

Camilla Jensen

Tak for svarene, jeg prøver og ringe til lægen i morgen, jeg er bare lidt urolig for om det er alvorligt

Anmeld

1. august 2012

Mette.

Camilla Jensen skriver:

Tak for svarene, jeg prøver og ringe til lægen i morgen, jeg er bare lidt urolig for om det er alvorligt

Giv gerne en update når du ved mere.

Anmeld

2. august 2012

Camilla Jensen

Mette. skriver:

Giv gerne en update når du ved mere.

Ja, jeg ringede til min læge i morges og forklarede situationen ang hende orange mærker, og de ville selvfølgelig gerne se mig derinde. Så jeg tog en tur ind til lægen.. men da jeg havde siddet derinde og hun havde kigget på min datter blev hun enig med sig selv om at indlægge mig på Skejby Sygehus så de kunne forklare hvad det er for nogle mærker.

Da jeg kommer derud har de som min læge heller aldrig set sådan noget før så det var jo en ny "verden" for dem. men de undersøger Emma (min datter) fra hovede til hale og kan ikke finde noget "alvorligt" men det som de indtil videre kan give mig svar på er at hende blodtryk er meget ustabil. Og det betyder så at de vil have mig indlagt sammen med Emma indtil i morgen hvor Hjertelægen møder igen. Altså de siger det evt kan være en forstoppelse af hendes puls ned i benene der gør at de bliver "orange" og at blodtrykket er så ustabil. Så indtil videre kan jeg ikke give en go forklaring til jer endnu, men jeg skal nok give jer en opdate så snart jeg hører nærmere fra Skejby

Anmeld

2. august 2012

Mette.

Camilla Jensen skriver:

Ja, jeg ringede til min læge i morges og forklarede situationen ang hende orange mærker, og de ville selvfølgelig gerne se mig derinde. Så jeg tog en tur ind til lægen.. men da jeg havde siddet derinde og hun havde kigget på min datter blev hun enig med sig selv om at indlægge mig på Skejby Sygehus så de kunne forklare hvad det er for nogle mærker.

Da jeg kommer derud har de som min læge heller aldrig set sådan noget før så det var jo en ny "verden" for dem. men de undersøger Emma (min datter) fra hovede til hale og kan ikke finde noget "alvorligt" men det som de indtil videre kan give mig svar på er at hende blodtryk er meget ustabil. Og det betyder så at de vil have mig indlagt sammen med Emma indtil i morgen hvor Hjertelægen møder igen. Altså de siger det evt kan være en forstoppelse af hendes puls ned i benene der gør at de bliver "orange" og at blodtrykket er så ustabil. Så indtil videre kan jeg ikke give en go forklaring til jer endnu, men jeg skal nok give jer en opdate så snart jeg hører nærmere fra Skejby

Ih, det var lidt træls med usikkerheden så, men godt de hvertfald indtil videre kun kan se hun er sund og rask.

Jeg håber de finder ud af det i morgen og alt er ok. Jeg ser frem til endnu en update og krydser for alt er fint med Emma, men selvfølgelig er det, det!

Anmeld

3. august 2012

kekp

Camilla Jensen skriver:

Sikke noget da. Håber at alt er godt

Anmeld

3. august 2012

pemiro

Camilla Jensen skriver:

Hej.

Sådan kan mine ben godt se ud hvis jeg tar et viiiirkelig varmt bad efter en kold dag og er der længe.
Mine fødder bliver dog røde i stedet (nok pga varmt vand) men de orange pletter de er der altså...
Og jeg Har da ikke følt mig syg endnu... Har haft det så længe jeg kan huske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.