Stor pigeseng? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Zafir

Nettemor skriver:

35 min var da ikke galt?

Årh ja læste egentlig godt det med din svoger Håber I kommer igennem det på bedst mulige måde.

Jamen alt muligt Alt alt aaaalt! Altså hvordan foregår jeres ritualer. Såsom bryllup, navngivning osv. Hvad er der ellers i jeres dagligdag som udspringer af jeres tro. Er alle I jeres familie af samme tro? osv osv

Næææ... Og hun sov hele natten til 650

Dagen efter tog det 25 min!!! Tilgengæld vågnede hun så kvart over 5... og jeg kramme-puttede hende, til den ikke gik længere ca 630. (altså den nat der lige er gået).

Mht min tro og det,så er det vidst en længere afhandling. Når jeg lige har lidt overskud, så skal jeg nok skrive noget om det, der er flere der spørger indimellem. Oki?

Jeg krydser fingre for næste nat. hun er ihvertfald træt... idag, så mon ikke hun sover godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Næææ... Og hun sov hele natten til 650

Dagen efter tog det 25 min!!! Tilgengæld vågnede hun så kvart over 5... og jeg kramme-puttede hende, til den ikke gik længere ca 630. (altså den nat der lige er gået).

Mht min tro og det,så er det vidst en længere afhandling. Når jeg lige har lidt overskud, så skal jeg nok skrive noget om det, der er flere der spørger indimellem. Oki?

Jeg krydser fingre for næste nat. hun er ihvertfald træt... idag, så mon ikke hun sover godt?

Fantastisk at det går så godt med putningen Ikke noget at sige til at hun vågner før når hun jo faktisk også sover lidt tidligere.. Men det skal nok afbalancere sig

For forsat fremgang

Juhuuuuu Hvis du gider det engang ville det være fantastisk. Synes det er SÅ spændende!

Anmeld

8. august 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Fantastisk at det går så godt med putningen Ikke noget at sige til at hun vågner før når hun jo faktisk også sover lidt tidligere.. Men det skal nok afbalancere sig

For forsat fremgang

Juhuuuuu Hvis du gider det engang ville det være fantastisk. Synes det er SÅ spændende!

Tak for krydser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.