Stor pigeseng? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Zafir

Efter Frigg i et par uger nu har fået et føl, når jeg har forsøgt at putte hende i vuggen, prøver vi nu en ny taktik. :-)
Vi har idag fået samlet en stor-pige seng, der står lige ved siden af Mors seng. :-)
Indtil videre har det taget et kvarter, men hun har ikke hylet.
Ikke for at jinxe noget ligger hun faktisk ned nu...
Kryds fingre for en rolig nat i stor pige seng. (mor trænger til at sove)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Zafir

Wup wup det ser ud til at det er lykkes. :-) kun en halv time idag. Weee. (halvanden igår+ at det endte i min seng)

Hun snorker lystigt.

Anmeld

1. august 2012

4kløver

Dejligt. Håber det lykkes

Anmeld

1. august 2012

ledermus

Håber det lykkes 

Anmeld

1. august 2012

Zafir

Altsååååå Indtilvidere sover hun Men jeg ved først hvor stor en succes det er i morgen

HÅber det går rigtig godt.

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

Hvordan gik det?

Anmeld

6. august 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Hvordan gik det?

Ikke super godt. Men vi arbejder på sagen. hun er virkelig svær med hendes temperament i øjeblikket og desværre også om natten. Nu har vi også været afsted i weekenden. Så det har ikke været så mange dage endnu.

Kryds fingre for videre bedre søvn.

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Ikke super godt. Men vi arbejder på sagen. hun er virkelig svær med hendes temperament i øjeblikket og desværre også om natten. Nu har vi også været afsted i weekenden. Så det har ikke været så mange dage endnu.

Kryds fingre for videre bedre søvn.

Det var da træls. Men sådan nogle perioder havde Sebastian også.. Den bedste trøst må være at det går over

Jeg skal i hvert fald nok krydse hvad jeg kan

(forresten er både min søster og jeg meget interesseret i at høre noget mere om jeres tro hvis du vil dele )

((forresten forresten: Hvordan går det med din mands jobsøgning?)

Anmeld

6. august 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Det var da træls. Men sådan nogle perioder havde Sebastian også.. Den bedste trøst må være at det går over

Jeg skal i hvert fald nok krydse hvad jeg kan

(forresten er både min søster og jeg meget interesseret i at høre noget mere om jeres tro hvis du vil dele )

((forresten forresten: Hvordan går det med din mands jobsøgning?)

Det tog 35 min idag. Jeg lagde hende med 10 sek mellemrum og sagde godnaaaaaat og aede hende. Så satte hun sig op og kravlede ud af sengen. Så lagde jeg hende igen... og igen og igen. I 35 min. Men nu sover hun.
KRYDSER fingre for at hun sover GODT i nat...

Hvad er det du vil vide om min tro?

Og mht Toms jobsøgning, er det gået helt i stå Vi fik jo 2 uger efter fyringen lige smidt i hovedet at hans bror har lunge, lymfe og knoglekræft... Så det er pisse hårdt både at holde fokus og søge arbejde go være der for ham og os selv. Men han skal igang igen nu håber jeg...

Anmeld

8. august 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Det tog 35 min idag. Jeg lagde hende med 10 sek mellemrum og sagde godnaaaaaat og aede hende. Så satte hun sig op og kravlede ud af sengen. Så lagde jeg hende igen... og igen og igen. I 35 min. Men nu sover hun.
KRYDSER fingre for at hun sover GODT i nat...

Hvad er det du vil vide om min tro?

Og mht Toms jobsøgning, er det gået helt i stå Vi fik jo 2 uger efter fyringen lige smidt i hovedet at hans bror har lunge, lymfe og knoglekræft... Så det er pisse hårdt både at holde fokus og søge arbejde go være der for ham og os selv. Men han skal igang igen nu håber jeg...

35 min var da ikke galt?

Årh ja læste egentlig godt det med din svoger Håber I kommer igennem det på bedst mulige måde.

Jamen alt muligt Alt alt aaaalt! Altså hvordan foregår jeres ritualer. Såsom bryllup, navngivning osv. Hvad er der ellers i jeres dagligdag som udspringer af jeres tro. Er alle I jeres familie af samme tro? osv osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.