Autostol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

Anonym trådstarter

pernille_p87 skriver:

Jamen så synes jeg da bare du skal være ligeglad med hvad de har sagt. og evt. spørge dem hvorfor de har sagt det. Det kan være de har en grund til det.

Det er en lang historie at fortælle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Mutti2

Det er noget værre fis fra deres side af... tag dit barn med derud og lad hende komme i den og sidde, og hvis du synes det fungere skal du bare købe den!!

Min datter på 16 mdr, vejer 9,5 kg og bruger stadig en en stol der hedder 3-9 kg!! Jeg har investeret i en ny, den er ikke kommet hjem endnu!!  Men det varer også et stykke tid før den anden er for lille til hende!!

Gør hvad du synes er rigtigt, og skid hul i hvad alle andre siger.... en mor ved hvad der er bedst!! Og hvis du synes hun kan bruge den op til 9 kg et stykke tid endnu, skal du helt klar købe den

Knus Pernille

Anmeld

11. maj 2009

Mutti2

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er noget værre fis fra deres side af... tag dit barn med derud og lad hende komme i den og sidde, og hvis du synes det fungere skal du bare købe den!!

Min datter på 16 mdr, vejer 9,5 kg og bruger stadig en en stol der hedder 3-9 kg!! Jeg har investeret i en ny, den er ikke kommet hjem endnu!!  Men det varer også et stykke tid før den anden er for lille til hende!!

Gør hvad du synes er rigtigt, og skid hul i hvad alle andre siger.... en mor ved hvad der er bedst!! Og hvis du synes hun kan bruge den op til 9 kg et stykke tid endnu, skal du helt klar købe den

Knus Pernille

Sorry....jeg læste vist ikke din besked rigtigt  Troede det var butikken der havde sagt det

Men som jeg skrev.... en mor ved bedst!!

Anmeld

11. maj 2009

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Knus Pernille

Jeg har autostolen... Kæresten og jeg blev bare så sure da det blev sagt.. Hun sidder fint i stolen, jeg synes den er stor endnu til hende... Så jeg bruger den skam stadig...

Anmeld

14. maj 2009

Anonym trådstarter

Nu spurgte jeg min egen familie om de synes autostolen var for lille... Og de sagde det var den slet ikke... Så det er jo kun godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.