Autostol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg får forstår at når man køber en autostol fra 3-9 kg, så kan den kun bruges til de når 9 kg - Korrekt ikke?

Vores barn vejer 5 kg, og har fået afvide den er for lille... Det er da noget fis at sige...

Hvad siger i ?
Blev sagt til en konfirmation i Lørdags...

Pisse arrig Mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Pia

Den burde ikke være for lille til dit barn, hvis dit barn kun vejer 5 kilo..
Og går du ud i butikker og spøger vil de sige at de barn SKAL veje 9 kilo eller være 9 måneder inden de må komme i den næste..
Vi blev nelig nød til at putte Lærke i den der hedder 9-18 kg da hun kun var 7½ måned og vejde lige godt 8 kilo. .. Men det var fordi hun simpelhen var alt alt for lang til den anden..
Og vi var ikke populære i div baby butikker, når vi spugte om deres mening og sagde hvor gammel Lærke var og hvad hun vejde..
For de gik meget op i det med 9 mdr eller 9 kilo...

Pia..

Anmeld

11. maj 2009

4xGreve

Hvis du har købt en autostol der hedder 3-9kg så gælder den til 9kg...
Dog skal man tag forbehold for at barnet kan blive for langt..!

Du skal ikke tag dig af hvad andre siger, men tro på det du gør, du ved bedst Du er moren!!!
Du kan tag de ting du kan bruge til dig og smide resten væk, og der er altid nogen der skal være ih så kloge når man er ude!

Anmeld

11. maj 2009

4xGreve

Pia skriver:

Den burde ikke være for lille til dit barn, hvis dit barn kun vejer 5 kilo..
Og går du ud i butikker og spøger vil de sige at de barn SKAL veje 9 kilo eller være 9 måneder inden de må komme i den næste..
Vi blev nelig nød til at putte Lærke i den der hedder 9-18 kg da hun kun var 7½ måned og vejde lige godt 8 kilo. .. Men det var fordi hun simpelhen var alt alt for lang til den anden..
Og vi var ikke populære i div baby butikker, når vi spugte om deres mening og sagde hvor gammel Lærke var og hvad hun vejde..
For de gik meget op i det med 9 mdr eller 9 kilo...

Pia..

Vi har også puttet daniella over i en autostol der hedder 9-36kg og det er selvom hun ikke engang vejer 7kg (dog er hun ca. 1år)...

Anmeld

11. maj 2009

Stumpen

Det vi fik at vide da vi synes mathilde som 7½ md skulle i en ny autostol var at det måtte vi ikke, hun skulle være 9 mdr.. Men mellem nr. 2 og 3 autostol er det kiloerne du skal gå efter..

Så ja, det er noget fis at sige, for du må simpelthen ikke sætte dit barn i en større inden h?n er 9 mdr!

Anmeld

11. maj 2009

Anonym trådstarter

Synes os det er noget fis at sige..

Anmeld

11. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg fik at vide dengang, at barnet skulle kunne sidde selv før det måtte komme i den næste størrelse autostol, altså 9-18 kg.
Vi havde også store problemer til sidst da vores børn var meget tykke som babyer, og derfor næsten ikke kunne proppes ned i de små stole til sidst

Umiddelbart vil jeg da ikke tro at jeres autostol er for lille, så bare glem folks dumme kommentarer

Anmeld

11. maj 2009

pernille_p87

Der kan godt være noget om det. Nu har jeg jo ikk set barn og autostol så vil ikk kommentere på den direkte sag. Men vi havde først en autostol(3-13 kg) Da Selina var 5 måneder skiftede vi til en anden. Dog en der kan bruges fra 3-18 kg. Hun vejede kun 6-7 kg, men vi synes hun sad alt for klemt i den, og det var synd hun ikk kunne være ordentligt i autostolen.

Nu ved jeg ikk hvorfor det er blevet sagt til dig, men tænk over hvordan dit barn sidder i stolen, og ikk nær så meget over om der stadig er nogle kilo endnu før i kan skifte stolen ud.

Anmeld

11. maj 2009

Anonym trådstarter

pernille_p87 skriver:

Der kan godt være noget om det. Nu har jeg jo ikk set barn og autostol så vil ikk kommentere på den direkte sag. Men vi havde først en autostol(3-13 kg) Da Selina var 5 måneder skiftede vi til en anden. Dog en der kan bruges fra 3-18 kg. Hun vejede kun 6-7 kg, men vi synes hun sad alt for klemt i den, og det var synd hun ikk kunne være ordentligt i autostolen.

Nu ved jeg ikk hvorfor det er blevet sagt til dig, men tænk over hvordan dit barn sidder i stolen, og ikk nær så meget over om der stadig er nogle kilo endnu før i kan skifte stolen ud.

Jeg synes jo at stolen stadig er stor til hende...

Anmeld

11. maj 2009

pernille_p87

Jamen så synes jeg da bare du skal være ligeglad med hvad de har sagt. og evt. spørge dem hvorfor de har sagt det. Det kan være de har en grund til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.