Nu er jeg nød til at spørger jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Lone Jakobsen

da Rasmus var i den alder havde han et par sko, et par sandaler og et par gummistøvler.

nu hvor han er 3 år har han lidt flere fordi hans mor godt kan lide at købe sko til sin yngste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Nadia&Daniel

Laura på 21 mdr.  har:

1 par skofus kondisko (hverdagssko)

1 par lakstøvler (gave)

1 par dille sandaler

1 par dille gummistøvler

Anmeld

31. juli 2012

Fru Christensen

Thilde har 1 par gummistøvler, 1 par kondisko, 1 par sandaler og 1 par alla crocs til hurtigt at kunne hoppe i. Så i alt 4 par.

Men det er da helt klart noget man selv vurdere... Nogle gange kunne vi da måske også godt bruge et par kondisko mere, men det går an

Anmeld

31. juli 2012

NessaXenia

Vanessa 14,5 mdr har 2 par sandaler, 3 par Bundgaard sko alm, 3 par hjemmesko, og et par lækre lilla overgangsstøvler, og et par prewalkers.

Anmeld

31. juli 2012

_-Kathrine-_

Villads på 15 måneder har 1 par sandaler, 1 par praktiske udesko, gummistøvler, crocks/clocks og et par kondisko
Det er rart at ha lidt at skifte med

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

K&S skriver:

Anton har 1 par sandaler, 1 par kondisko og 1 par H&M sneakers (som han ikke vil have på) :-) 

Det samme her .. Bortset fra at Caroline gerne vil have dem fra H&M på .. Hun får bare ikke lov , det er jo ikke lige det bedste fodtøj

Anmeld

31. juli 2012

K&S

Tauf skriver:

Hvormange par sko har i til jeres barn/børn på 15mdr ?

Min søn har fået et par vildt lækre Ecco sandaler af sin mormor.
Min mand og jeg syntes at han skullte ha et par sko mere.
Så vi fandt et par sko på tilbud et fine skofus sko.

Nu har så både min mor og mormor brokket sig over at vi har købt et par mere og der er ikke støtte nok i og ja snart kan han ikke passe dem mere...

Ved selvfølgelig godt at jeg bestemmer selv. Men ville høre om det er normalt kun og ha et par...

Anton har selvfølgelig også 1 par gummistøvler :-) 

OG HAN EEEEELSKER DEM :-) 

Anmeld

31. juli 2012

sarahb

Vores på 20 mdr har vel 7-8 inkl. Gummistøvler men jeg elsker også sko!!!

Anmeld

31. juli 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Det samme her .. Bortset fra at Caroline gerne vil have dem fra H&M på .. Hun får bare ikke lov , det er jo ikke lige det bedste fodtøj

Anton vil KUN have sine sandaler på lige for tiden (med mindre der er STORE vandpytter, så vil han gerne have sine gummistøvler på) ;-)

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

K&S skriver:

Anton vil KUN have sine sandaler på lige for tiden (med mindre der er STORE vandpytter, så vil han gerne have sine gummistøvler på) ;-)

Herligt
Vi har ikke fået købt gummistøvler til Caroline endnu :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.