Nu er jeg nød til at spørger jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

bøllen

Her har mindste manden 1 par sandaler , 1 par kondisko , 1 par sko fra viking og et par gummistøvler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

MomseJulia

Vores har altid haft to par af hver(næsten)

Altid, et sæt af det hele i bøh/dp/vs også et sær herhjemme, ofte var det et par "dyre" også et par ekstra billigere eller arve sko. Så skal man ikke tænke over de skal tørre til næste dag, have alt med hjem fra børnehave osv 

Anmeld

31. juli 2012

Clisolka

Vi har 2 par kondisko, et par sandaler, et par gummistøvler - og et par clocks  

Anmeld

31. juli 2012

MyLove E

Tusinde tak allesammen for jeres svar:-):-):-):-)

Anmeld

31. juli 2012

birthee

Caroline har 1 par sandaler, 2 par sko, 1 par gummistøvler og et sæt hjemmesko... Til vinter får hun også vinterstøvler og nogle varmere hjemmesko...

Anmeld

31. juli 2012

birthee

Chris86 skriver:

Her har tøsen 1 par sko og 1 par sandaler... Men inden længe måske også et par gummistøvler, selvom jeg er i tvivl, netop pga. støtten...

Jeg har lige været nede og købe gummistøvler til Caroline igår... Købte dem der hedder Viking ved zjoos, da de har en god kraftig bund, og en indersål der støtter godt om foden... Så vil da lige give mine anbefalinger på dem herfra

Anmeld

31. juli 2012

Pige2009

Tauf skriver:

Hvormange par sko har i til jeres barn/børn på 15mdr ?

Min søn har fået et par vildt lækre Ecco sandaler af sin mormor.
Min mand og jeg syntes at han skullte ha et par sko mere.
Så vi fandt et par sko på tilbud et fine skofus sko.

Nu har så både min mor og mormor brokket sig over at vi har købt et par mere og der er ikke støtte nok i og ja snart kan han ikke passe dem mere...

Ved selvfølgelig godt at jeg bestemmer selv. Men ville høre om det er normalt kun og ha et par...

Laura havde som 15 mdr. 2 par - 1 par Ecco vinterstøvler og et par kondisko

Anmeld

31. juli 2012

Chris86

birthee skriver:

Jeg har lige været nede og købe gummistøvler til Caroline igår... Købte dem der hedder Viking ved zjoos, da de har en god kraftig bund, og en indersål der støtter godt om foden... Så vil da lige give mine anbefalinger på dem herfra

Tak for tippet

Anmeld

31. juli 2012

VNB

Hvormange par sko har i til jeres barn/børn på 15mdr ?

Min søn har fået et par vildt lækre Ecco sandaler af sin mormor.
Min mand og jeg syntes at han skullte ha et par sko mere.
Så vi fandt et par sko på tilbud et fine skofus sko.

Nu har så både min mor og mormor brokket sig over at vi har købt et par mere og der er ikke støtte nok i og ja snart kan han ikke passe dem mere...

Ved selvfølgelig godt at jeg bestemmer selv. Men ville høre om det er normalt kun og ha et par...

Vores Viktor har: 1 par almindelige sko, 1 par gummi støvler, 1 par sandaler, 1 par clocs og 2 par hjemmesko det passer fint til hans behov. Dog er jeg på udkik efter et par kondisko til ham også  

Anmeld

31. juli 2012

Den lykkelige

Nej da.. min datter (17 mdr) har da mange par.. dem hun bruger til daglig er et par søde Ecco sandaler og et par lukkede sko fra Premigi.. derudover har hun ballerinaer.. men kun til når vi er ude! For tror ikke hun går så godt i dem og støtten er ikke så god.. også har hun et par crocs eller hvordan det staves til have brug og gummi røjser selvfølgelig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.