Vi er i gang med PB - stoppede med p-pillerne d. 21/6. I går nævnte manden så at han manglede det var lidt mere hyggeligt, som det var inden vi havde sex for at få en baby.
Hmm kan måske godt følge ham, men jeg har bare været så optaget af PB at jeg ikke har tænkt sådan.. Snakkede også om at vi jo var "nødt" til det under ÆL, og det vidste han jo godt..
Hvad gør i andre? Tænker jeg bare for meget over at få en baby, for ja det gør jeg nok lidt - synes alle omkring mig bliver gravide eller lige har fået en baby 
hvis du virkeligt ønsker det barn, og det lyder det da bestemt som om at du gør, så drop alle de planer og skemaer og hvad der ellers findes af måder at slagte et forhold på, for jeres barn skal nok komme, når det kommer.
Men som en anden har skrevet, hvorfor gøre baby til et projekt? hvorfor ikke bare nyde hinanden og have sex af lyst frem for af pligt?.. jeg tror personligt min kæreste ville blive MEGET såret og skuffet hvis jeg sagde til ham " kom skat, nu skal vi have sex så vi kan få et barn"
Anmeld