Gøre PB mere hyggelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Mulle82

Vi er i gang med PB - stoppede med p-pillerne d. 21/6. I går nævnte manden så at han manglede det var lidt mere hyggeligt, som det var inden vi havde sex for at få en baby.

Hmm kan måske godt følge ham, men jeg har bare været så optaget af PB at jeg ikke har tænkt sådan.. Snakkede også om at vi jo var "nødt" til det under ÆL, og det vidste han jo godt..

Hvad gør i andre? Tænker jeg bare for meget over at få en baby, for ja det gør jeg nok lidt - synes alle omkring mig bliver gravide eller lige har fået en baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

LilleChelle

Hvorfor er man nød til at sexe under ægløsning? 

- Hvorfor ikke bare vente til det falder helt naturligt? og baby er lavet under kærlighed og ikke under 'pligt'. 

Herhjemme hyggede vi når vi havde lyst. Vi var begge enige om at det ikke skulle blive sex for at få et barn. Men at det stadig skulle være fordi VI havde lyst til at være sammen. Så måtte PB tage den tid det tog  

Anmeld

31. juli 2012

AnonymMor

LilleChelle skriver:

- Hvorfor ikke bare vente til det falder helt naturligt? og baby er lavet under kærlighed og ikke under 'pligt'. 

Herhjemme hyggede vi når vi havde lyst. Vi var begge enige om at det ikke skulle blive sex for at få et barn. Men at det stadig skulle være fordi VI havde lyst til at være sammen. Så måtte PB tage den tid det tog  

Lige nøjagtig det samme svar jeg ville have givet  

Anmeld

31. juli 2012

Mulle82

Tak for svarene  Det kan være i har ret. Jeg har bare været så fokuseret på den ÆL, og når man bare så gerne vil..

Vil tage jeres råd til efterretning

Anmeld

31. juli 2012

B&J

jeg tænkte slet ikke på hvornår jeg havde æl jeg sagde til min kæreste vi giver det ½år til1år og hvis der ikke er sket noget der så snakker vi med lægen vi havde sex når vi havde lyst og vi tænkte overhovede ikke over det men 3mdr efter var jeg altså gravid

Anmeld

31. juli 2012

Den lykkelige

Vi tænkte slet ikke på ægløsning osv.. men bare når vi havde lyst.. der gik ca 3 mdr..

Anmeld

31. juli 2012

jydeinden

Vi er i gang med PB - stoppede med p-pillerne d. 21/6. I går nævnte manden så at han manglede det var lidt mere hyggeligt, som det var inden vi havde sex for at få en baby.

Hmm kan måske godt følge ham, men jeg har bare været så optaget af PB at jeg ikke har tænkt sådan.. Snakkede også om at vi jo var "nødt" til det under ÆL, og det vidste han jo godt..

Hvad gør i andre? Tænker jeg bare for meget over at få en baby, for ja det gør jeg nok lidt - synes alle omkring mig bliver gravide eller lige har fået en baby

hvis du virkeligt ønsker det barn, og det lyder det da bestemt som om at du gør, så drop alle de planer og skemaer og hvad der ellers findes af måder at slagte et forhold på, for jeres barn skal nok komme, når det kommer.

Men som en anden har skrevet, hvorfor gøre baby til et projekt? hvorfor ikke bare nyde hinanden og have sex af lyst frem for af pligt?.. jeg tror personligt min kæreste ville blive MEGET såret og skuffet hvis jeg sagde til ham " kom skat, nu skal vi have sex så vi kan få et barn"  

Anmeld

31. juli 2012

ønskebørn74

Mulle82 skriver:

hvad med at aftale med manden at han ikke ved du har ÆL.. og bare ligge op til ham og være fræk.. så føles det måske ikke som pligt sex mere.. og lad være med at snakke om en måske baby lige efter inden el. imens i har sex..

Anmeld

31. juli 2012

MissTas

LilleChelle skriver:

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

ønskebarn74 skriver:

hvad med at aftale med manden at han ikke ved du har ÆL.. og bare ligge op til ham og være fræk.. så føles det måske ikke som pligt sex mere.. og lad være med at snakke om en måske baby lige efter inden el. imens i har sex..

Ja og snak heller ikke om det efter!

Herhjemme sexede vi af lyst (men med tanken om at vi ikke brugt beskyttelse så jeg kunne jo altså godt blive gravid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.