Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Heldige, jeg synes ikke det ligefrem er rart jeg fik en i hånden sidst og den gjorde ondt... Men jeg tror også det har noget med min endo at gøre, den driller og det hun gør er også for at gøre den bedre... Men det er heller ikke dem alle der gør ondt, der er bare nogle der gør mere ondt end andre Håber du bliver glad for det og det hjælper dig
Heldige, jeg synes ikke det ligefrem er rart jeg fik en i hånden sidst og den gjorde ondt... Men jeg tror også det har noget med min endo at gøre, den driller og det hun gør er også for at gøre den bedre... Men det er heller ikke dem alle der gør ondt, der er bare nogle der gør mere ondt end andre Håber du bliver glad for det og det hjælper dig
Er allerede stoppet igen, da jeg er blevet gravid.. Det har dog ikke noget med akupunktur at gøre..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bubba skriver: Er allerede stoppet igen, da jeg er blevet gravid.. Det har dog ikke noget med akupunktur at gøre..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128